@jmuhha: Po prostu jedź na zbieżność. Jeżeli mechanik będzie miał problem z jej ustawieniem to Cię o tym fakcie poinformuję. Auto nie ma dużo nalatane, i skoro nic innego się nie dzieję, to nie widzę potrzeby szukania dziury w całym. Trafisz na mechaniora-janusza, to Ci wmówi że masz całe zawieszenie do wymiany, włącznie ze skrzynią biegów.
Chce ja ustawic bo auto lekko sciaga a kierownica moim zdaniem jest ciut przestawiona.
Ojciec mowi, zeby wymienic zawieszenie i drazki kierownicze i dopiero wtedy sie ustawia zbieznosc (auto ma jakies 100k nalatane)
Brat mowi ze do wymiany zawieszenia w moim aucie jeszcze daleko wiec moge jechac teraz, zeby auto jechalo prosto xD
Kto ma racje?
#samochody
Waszym zdaniem
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@jmuhha: mechanik który tam zajrzy
czy moze na zbieznosci powiedza: Pani tu nie ma czego prostowac, jest sp@#$@ na amen ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jak nie ma luzu na kierownicy, albo na postoju jak kręcisz kierownicą nie ma żadnych podejrzanych dźwięków to raczej są ok
Pierw jedź na geometrię, gdyby mieli problem coś ustawić to wtedy można kombinować