Wpis z mikrobloga

Hej! Znajomy prowadzi biznes i chciałby zapisywać sobie klientów, a następnie otrzymywać przypomnienie po określonym czasie żeby do takiego klienta zadzwonić w celu zaoferowania przeglądu instalacji.

Kojarzycie może godne polecenie rozwiązanie w takim przypadku? Jaki CRM to oferuje?

#crm
  • 6
@zuchtomek: Wiesz, równie dobrze można sobie prowadzić dzienniczek.

Ale głównie chodzi o zbudowanie bazy klientów, żeby mieć wszystko pod ręką - i w przypadku zbliżającego się przeglądu - dostać przypomnienie na maila lub nawet smsem żeby do klienta przedzwonić.
@ksander: No dzienniczek jednak nie przysyła przypomnień, zwykły kalendarz choćby google, daje przypomnienie na maila i powiadomienie na tel. w nazwie zdarzenia podajesz dane klienta i numer, ustawiasz cykliczność ;)
Idealnie do tego nadaje się OptimaSales (https://optimasales.pl/), sam używam i polecam :)
Obsługuje przypomnienie w oknie, jezeli jestes w programie lub notyfikacje typu Push oraz oczywiście też na e-mail. Łatwo można zdefiniować podczas planowania przypomnienia.

P.S Do przegladów jest dedykowany moduł (serwis), więc może mu to ułatwi życie i kontakty z klientami
Możesz do tego wykorzystać moduł Maintenance w darmowej wersji Odoo albo już bardziej zaawansowany moduł Field service (płatny lub darmowy z OCA). Powiadomienia trzeba przestawić na email.