Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
Dziś znowu w temacie ekspresów, ale dzisiaj ostrzeżenie.
Unikajcie jak ognia spółkę letmerepair Poland Sp. z o. o.
Jeden z mirków przysłał mi ekspres krupsa, model ea895e10 praktycznie nowkę, bo mu go serwis gwarancyjny odbił z powodu khm khm "nieużywania oryginalnego filtra" ( )
Wysmarowali kilka stron, zajęło im to pewnie pół godzinki, znaczy tyle, ile mi zajęło naprawienie go. Problemem był drobny piasek w przepływce, dostał się pod element i go delikatnie zablokował. Najpierw wrzucę ich pisma, na końcu to co się "zepsuło", i nie można było tego naprawić.

#kulkoweekspresy #krups #serwiszczarnejlisty #ekspresdokawy
Kulek1981 - Dziś znowu w temacie ekspresów, ale dzisiaj ostrzeżenie.
Unikajcie jak og...

źródło: comment_1643734996VAlkDVuydgdPw7YDvx0WSf.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • 3
@Kulek1981 Gratuluje naprawy ekspresu, Mirek będzie zadowolony, problem z głowy.
Niestety nie zgodzę się z Twoją opinią. Nie znam tego serwisu i ich nie będę bronił, ale to jest normalna sprawa w przypadku napraw gwarancyjnych. W warunkach gwarancji jest wyraźnie napisane że należy używać oryginalnych akcesoriów. W firmie gdzie pracuje jest taka sama zasada. Używanie "nie naszej " chemii skutkuje naprawa odpłatną mimo gwarancji producenta. Serwis ma prawo odrzucić takie zgłoszenie.

Mogli zaproponować naprawę odpłatną poza gwarancją. Ale wtedy pewnie klient by się nie zgodził.

Inną sprawą jest to co wyjąłes z tego przepływomierza. Jeśli to ziarenko piasku to raczej też wina użytkownika bo zastosowany zamiennik może być badziewny i przepuścił śmiecia lub to ziarenko to sam element wkładu
  • Odpowiedz
  • 0
@Kulek1981 a jeszcze jedno. Ziomek przed oddaniem na gwarancję mógł wstawić orginalny filtr i udać greka. Ale nie wiem czy po wyjęciu śmieci z przepływomierza poszło by to jako gwarancja. Moim zdaniem nie. Drobna usterka a naprawa gwarancyjna to gigantyczna różnica :P
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@3and3: Czas technika, który musiał by poświęcić. W tym przypadku nawet tego nie zrobił. Odpalił, nie działa, #filtrwodyzczarnejlisty #zamykamtemat.
Też tak potrafię robić w swojej pracy, ale moje przypadki są dużo wyraźniejsze, gdy widzę odbicie buta na drzwiach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na tyle ekspresów ile zrobiłem, gdy ekspres nie widzi wody, to zawsze przepływka a nie elektronika i zawsze da
  • Odpowiedz
  • 0
@Kulek1981 no dokładnie, może mają takie wytyczne i koniec, dlatego porada o unikaniu ich jak ognia moim zdaniem jest krzywdząca. Co najwyżej że olewają naprawy nie gwaracyjne :D Przepływke też często pokazuje jak coś dalej jest zatkane albo woda bokiem spierdyla ,:P
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@3and3: Nie znam się na pracy serwisów, ale jeżeli można coś zdiagnozować i naprawić w pół godziny, to chyba na jedno wychodzi to, lub pisanie papierów i odsyłanie ekspresu bez popatrzenia do środka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@3and3: To ja jestem tym mirkiem. Oświadczam, że stosowałem tylko oryginalne KRUPS Claris f088, mogę co najwyżej wrzucić potwierdzenia zamówień oryginalnych filtrów, ale w sądzie nie byłby to żaden dowód - nie mam monitoringu 24/7 w kuchni ( ͡° ͜ʖ ͡°). Odrzucenie gwarancji nastąpiło na podstawie ustawionej daty na ekspresie na 01-01-2001, a nie ze względu na używanie nieoryginalnych filtrów, bo po pierwsze zawsze były używane
  • Odpowiedz