Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Jedną z najfajniejszych, i najbardziej pociągających rzeczy-współdzieloną przez racjonalizm/agnostycyzm, lotnictwo, tudzież inne ryzykowne oraz wymagające rozwagi aktywności

(σ ͜ʖσ) jest to, że zawsze trzeba pamiętać o tym, iż "samolot którym lecisz nie wie jak wysokie masz stanowisko, tytuł naukowy i ile pieniędzy w banku-liczą się tylko twoje umiejętności" ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Tak, że zainteresowania te może podzielać właściwie każdy. I jednocześnie (w przeciwieństwie do administracji, polityki czy religii) nie ma tu "uprzywilejowanych dojść" ani podwójnych standardów. ( ͡ ͜ʖ ͡)

Bo żadne dojścia, autorytet, kwity, pokończone szkoły, formalne "wysokie progi"-nie mają znaczenia jeśli się błądzi, czy odchodzi od rozumu i rozwagi. ()

#przemyslenia #lotnictwo #zainteresowania #ateizm #agnostycyzm #racjonalizm
j.....r - Jedną z najfajniejszych, i najbardziej pociągających rzeczy-współdzieloną p...

źródło: comment_1643656943gDcP4lp8lwgHib6ix6jTqW.jpg

Pobierz
  • 14
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@uriuk: bo pilot to też ma coś w sobie z mechanika. Ale jak się przegląda PLAR i ogółem przygląda się środowisku latających turystycznie, to to raczej nie są typowe "mirosławy motornicze".

W sumie jak ktoś uprawia motosport i jeździ z całym dość kosztownym wyposażeniem to też ma zazwyczaj już pewien RiGCz i polot.
Ja tam nie wiem. do PLAR pisuje, nawet kiedys bylem w stopce, ale dalej nie widze w tym zawodzie wielkiej roznicy w stosunku do np traktorzysty nowoczesnego ciagnika rolniczego. Malo tego, z ogarnieciem ciegnika mialem wiekszy problem niz jakas cessna na gasskokpicie.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@uriuk: ale jednak coś w tym lotnictwie takiego musi być...może to, że jednak w porównaniu z rolnictwem to tutaj nowinki techniczne i innowacje hi-tech były szybciej adaptowane.

Choć gdyby się tak przyjrzeć, to może też wyjść na to, że i praca dentysty nie różni się aż tak znacząco od przyuczonego rzemieślnika, a praca ratownika medycznego od doświadczonego sanitariusza. A praca chirurga od rzeźnika.
Chyba zartujesz. Silniki lotnicze konstrukcyjnie pochodza z lat 50-tych, GPS dalej nie za bardzo chce byc certyfikowany. Z ciagnikiem mialem problem, bo byl znacznie bardziej nowoczesny od samolotow. Widze ze na sile chcesz chodzic bialej koszuli z pagonami i w Raybanach. Zdziwisz, sie, bo na lotnisku najwiekszy szacun maja piloci agro, paradujacy w crocsach i koszulach flanelowych.
Na lotnisku mozesz #!$%@? pilota czy dyrektora, ale jak #!$%@? wyciagarkowego czy mechanika to masz przej.... Bo to sa osobistosci, a nie jacys tam piloci.
coś w tym lotnictwie takiego musi być...może to, że jednak w porównaniu z rolnictwem to tutaj nowinki techniczne i innowacje hi-tech były szybciej adaptowane.


@janinapomidor: @uriuk: wręcz przeciwnie, w rolnictwie już weszły traktory jeżdżące same po GPS a w lotnictwie wciąż do podejścia według GPS potrzeba dwóch wyszkolonych pilotów nadzorujących działanie systemu( ͡° ͜ʖ ͡°)
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czysty_start: takie już wymogi aby maszyna się nie podrywała do góry bez "nadzoru"...choć tutaj tutejsi awiatorzy-innowatorzy już we Flaris-ie ogarnęli tak, aby 1-os. była rola obserwatora przyrządów.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kwasnybigos: stary fanatyk lotnictwa, ale z kalkulatorów to może parę sztuczek potrafi jak się wpatruję w te podziałki i rozczytuję te wymyślne skróty.

Naumiał się bo był z tego egzamin to sie naumiał a teraz tylko do torby w sumie jest fajny plastik płaski.

Ale coś tam z szybowania w excelu ogarniał i właśnie w całości na koordynatach z jeszcze starszego google earth trasę punkt po punkcie.

Ale koordynaty elegancko ogarnięte