Wpis z mikrobloga

Cześć, mam do was odnośnie zmiany stanowiska.
Na chwile obecna u jednego pracodawcy mam wpisane reprezentant handlowy ds kluczowych klientów, ale ostatnio dostałem propozycję przejścia w firmie na inne stanowisko lepiej płatne tylko ze nazwa na umowie będzie kiepska, merchandiser ds kluczowych klientów, a obowiązki zostaną te same a nawet ich dojdzie więcej, a tak szczerze jest to praca przedstawiciela handlowego.
Chce przejsc na nowe stanowisko bo będzie więcej $$ ale trochę obawiam się w CV ze będzie przejście z handlowca na merchandisera uznane jak degradacja. Czy w CV na przyszłość trzeba zapisać dokładną nazwę stanowiska? Czy można w nawiasie opisać jak to dokładnie wygląda.
#praca
#cv
#stanowisko
  • 7
@j557: jak myślisz warto wpisać to co na umowie? Czy w jaki sposób mam to oznajmić, wykonuje obowiązki pH a jest to nazwane merchandiser. Co prawda w CV wcześniej też miałem pH tylko teraz trochę się boję że to będzie uznane za degradację.
@yybiszkopt: nie ma znaczenia, nie będziesz przecież chodził na rozmowy z umową z poprzedniej firmy. Jakbyś sobie wpisał "szef działu handlowego" no to faktycznie mogłoby być słabo, bo ktoś mógłby to weryfikować jakby szukał szefa działu handlowego do siebie. A w tym przypadku skoro zakres obowiązków jest ten sam, to nie powinno tu być absolutnie żadnego problemu. Po to są rozmowy, żeby na nich przedstawić czym się konkretnie zajmowałeś.