Aktywne Wpisy
Hej, doradźcie co robić, życiowe rozterki here.
Wynajmujemy z żoną we Wrocławiu 50m2 za 3800zl ze wszystkimi opłatami. Zdaje sobie sprawę ze to patologia tyle kasy wywalać w śmietnik tym bardziej ze od kwietnia przyszłego roku będziemy mieć bombelka, ogólnie to mieszkanie dla naszej 2ki z psem już jest za ciasne. Z plusów tego mieszkania, to 10m z buta do pracy i spoko standard, ale chów typowo klatkowy polaka pospolitego :)
Dlatego
Wynajmujemy z żoną we Wrocławiu 50m2 za 3800zl ze wszystkimi opłatami. Zdaje sobie sprawę ze to patologia tyle kasy wywalać w śmietnik tym bardziej ze od kwietnia przyszłego roku będziemy mieć bombelka, ogólnie to mieszkanie dla naszej 2ki z psem już jest za ciasne. Z plusów tego mieszkania, to 10m z buta do pracy i spoko standard, ale chów typowo klatkowy polaka pospolitego :)
Dlatego
Co robić?
- Wynajmować dalej skoro chcesz komuś spłacać kredyt 9.5% (27)
- Kupić mieszkania we Wro nawet 40m2 za 600k 23.5% (67)
- Kupić dom poza miastem do 500k nawet do remontu 45.6% (130)
- Opiekować się babcią za dom do remontu za ok. 200k 21.4% (61)
starykuc +1
Poniżej dane z kategorii "Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych". Dane są za całe lata oraz trochę węższe niż na filmie, więc nie można ich porównać bezpośrednio ale pokazują jak bardzo nienaturalny był rok 2020 i dlaczego nie powinno się go stosować jako odniesienia:
rok / ilość wypadków / ilość zabitych / ilość rannych (procent wypadków w stosunku do poprzedniego roku)
2017 / 3379 / 205 / 3361
2018 / 3039 / 215 / 2958 (89,9%)
2019 / 2898 / 199 / 2841 (95,3%)
2020 / 2297 / 169 / 2227 (79,2%)
#prawojazdy #polskiedrogi #kierowcy
Wiem, zasubskrybowałem kiedyś jego kanał ale z czasem zacząłem zauważać coraz więcej "nieścisłości".
Nie wiem, czy dobrze kiedyś zrozumiałem, że to on pisze część artykułów motoryzacyjnych dla interii. Tamtejsze artykuły w zakresie pieszych zawsze były zmanipulowane. Pamiętam fikołki w artykule po wyroku sądu w sprawie przyznania racji kursantce, która oprotestowała oblanie egzaminu za ustąpienie pieszemu. Jeżeli to faktycznie on to by się zgadzał ten uraz do pieszych.
Mogę podsumować całą tabelkę, założysz się, że trend będzie identyczny? Masz jakiekolwiek wątpliwości?
Natomiast to co Rygas mówi jest prawdą - mówi się o mniejszej ilości wypadków po wprowadzeniu przepisów, podczas gdy tak nie jest.
Wnioski #motoprawda oparte były na statystyce wypadków. Tu nie ma co szukać dziury w całym, rok 2020 jest upośledzony i nie można go brać do porównania.
A czemu uważasz, że statystyka wypadków, co roku robiona wg tej samej metodologii nie wystarczy? Próba za mała?
Ale ja nie podałem statystyk rocznych po to, żeby pokazać, że ilość wypadków spadła albo wzrosła. Podałem je po to, żeby pokazać, że nie można porównywać się do roku 2020. Liczby doskonale obrazują to, co wiemy na logikę - ruch samochodowy drastycznie spadł
Nie pisz, że rozumiesz, skoro nie rozumiesz. Na razie X jest X.
Oczywiście, że jest. Niech #motoprawda poprosi o dane czerwiec-grudzień za rok 2019 i 2018 (i wcześniejsze). Potem narysuje sobie linię trendu i sprawdzi, czy ilość
Komentarz usunięty przez autora
Porównujesz okres pandemiczny do okresu pandemicznego. Nie chce mi się dalej dyskutować na tym poziomie, jak przedstawisz jakieś kompetencje do głębszej dyskusji i analizy statystycznej, to możemy dyskutować. Tak to tracimy czas.
Dokładnie to samo, co porównał do 2020. Tego ułomnego 2020, do którego nie powinien się porównywać.
Nie manipuluj. Jeżeli się nic nie zmieniło to czemu twierdzi, że wzrost ilości wypadków jest zgodny z tym co wróżył wcześniej?