Wpis z mikrobloga

Jak dotychczasowo byłem zadowolony z zakupów na słynnym zwłaszcza tu na wykopie @morele_net tak dziś skutecznie zniechęciliście do dalszych elegancko wprowadzając w błąd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odkurzacz zakupiony na promocji: DREAME T30, na zdjęciach produktu widać że jest to model T30 (min. karbonowa rura), opis produktu w żaden sposób nie informuje mnie że nabywam gorszy/słabszy model z dopiskiem NEO gdzie inne sklepy nie mają z tym problemu. W opisie również brak wzmianki o tym że zakupujemy wersję gorszą bo po co ¯\_(ツ)_/¯ Tymczasem dziś przychodzi do mnie przesyłeczka, otwieram a w środku dostaję produkt niezgodny z opisem, nazwą produktu wklepaną przez morele i ze zdjęciami. Tymczasem sprytni sprzedawcy jedyną "wzmiankę" w specyfikacji dodali koło kodu EAN dopisek NEO. To logiczne że nigdzie indziej nie musi go być xD

W screenie porównanie 2 ogłoszeń i tego nieistotnego detalu jakim jest zupełnie inna zubożała wersja.

Zawiodłem się i pełnoprawny produkt kupię już od konkurencji która potrafi rozdzielić sprzęt na ten z dopiskiem NEO i bez.

Jakby ktoś chciał sobie zerknąć:
T30Neo: https://www.morele.net/odkurzacz-pionowy-dreame-t30-9641068/
T30:https://www.morele.net/odkurzacz-pionowy-dreame-t30-9355839/

#morele #zakupy
HejTmare - Jak dotychczasowo byłem zadowolony z zakupów na słynnym zwłaszcza tu na wy...

źródło: comment_1643203713wBGmPZWCeMaWC4JFo75Xs9.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
Cześć @HejTmare, naszą intencją nie było wprowadzanie nikogo w błąd. W tym przypadku po prostu zawinił czynnik ludzki. Jak tylko dotarła do nas informacja, że opis produktu może wprowadzać Klientów w błąd, od razu wprowadziliśmy w nim odpowiednie zmiany. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby spełniać oczekiwania naszych Klientów, dlatego wysłaliśmy do Ciebie wiadomość prywatną z propozycjami rozwiązania tej sytuacji :)
  • Odpowiedz