Wpis z mikrobloga

@ZdzisiuWiesiu: Gdyby nie ten wrzód to byś dalej płacił po 60 gr za minutę w Twoim idealnym orange czy plusie. Może jakość nie jest najwyższa (chociaż to kwestia dyskusyjna), to i tak wkład play w rozwój Polskiego rynku usług telekomunikacyjnych jest ogromny i temu nie możesz zaprzeczyć.
  • Odpowiedz
@Nekron: Trudno zaprzeczyć prawom rynku, nowy gracz -> większa konkurencja -> niższe ceny.

Ale ja akurat nie miałem na myśli jakości pod względem technologicznym, a bardziej politykę firmy - wybitnie polegającą na dymaniu klienta na każdy możliwy sposób. Mówię na podstawie własnych przebojów z nimi, nie na zasłyszanych historiach.
  • Odpowiedz
@ZdzisiuWiesiu: Akurat jeśli chodzi o politykę firmy dotyczącą klientów to moim zdaniem jest to wchodzenie w dupę. Skoro masz inne odczucia to musiałeś trafić na niewłaściwych konsultantów, albo wina nie leżała po stronie sieci.
  • Odpowiedz
@Nekron: Nie chciałem wywlekać, ale skoro chcesz konkrety, rzucę jedną historię.

Miałem 2 numery w Play dla firm, brane bez telefonu. Skończyła mi się umowa, na jeden numer postanowiłem przedłużyć biorąc telefon.

Wszystko odbyło się osobiście w placówce play - podpisałem umowę, wziąłem telefon - standard.

Po 2 miesiącach faktury przychodziły o prawie 100 zł wyższe co miesiąc. Sprawdziłem szczegóły - były jakieś pakiety internetowe. OK, pewnie mają burdel w systemie
  • Odpowiedz
@ZdzisiuWiesiu: Podejrzewam że to był salon play tylko jakaś franczyza. Tam nie takie cyrki mają miejsce. Najbezpieczniej jest chyba zamawiać usługi przez internet albo infolinię.
  • Odpowiedz
Podejrzewam że to był salon play tylko jakaś franczyza.


@Nekron: Pisząc salon miałem na myśli miejsce gdzie są ludzie pracujący dla play, telefony, umowy i wszystko inne. Nie wnikam czy franczyza czy nie, dla mnie nie powinno mieć to znaczenia. Zresztą inni pewnie działają w tym samym modelu.

Zresztą tam się zaczęło, a dalej przecież sprawę prowadził już "czysty" play. I to co zrobił nijak ma się do tego, czego bym
  • Odpowiedz