Wpis z mikrobloga

#ikea @IKEA_Polska kuchnia zakupiona w czerwcu 2020, obiecany montaz przez infolinie w przeciagu 1 miesiaca. W momencie gdy minal miesiac dzwonimy co z montazem: niestety, przesunie sie na koniec wrzesnia, co w ogóle nie wchodziło w grę. Na infolinii ustalismy rozwiazanie, ze sami znajdziemy monterow-- a Ikea pokryje koszty. Rzeczywiście tak sie stało, monterzy wystawili rachunek który pokryliśmy i wysłaliśmy na maila do IKEI. I od tej pory cisza - nie pomagają telefony, ponaglenia. Nie chcemy robić dramy, ale naprawdę czujemy się olani. Ikea? Czy możecie pomóc?

#remontujzwykopem #kuchnia
  • 7
@tomaszek00: Prześlij nam w wiadomości więcej szczegółów takich jak numer zamówienia czy reklamacji, jeśli była składana. Potrzebujemy więcej danych, aby odnaleźć tę sprawę.