Wpis z mikrobloga

Zrobiłem zakup na amazon.de na kwotę 619 euro.
Założyłem konto walutowe, w kantorze ING kupiłem euro i konto podpiąłem pod kartę. Zamówiłem, zapłaciłem. Po dwóch dniach kasa zeszła z konta (euro).
Dziś wysłano towar, jednocześnie dostałem powiadomienie z apki ING, że nie mam wystarczającej kwoty aby zapłacić kartą 2800 zł co podejrzewam, że próbują ściągnąć jeszcze raz, mimo, że kasa w euro poszła.
O co chodzi?
#ing #amazon
  • 4
  • Odpowiedz
@Fraagles: Amazon nie wystawił Ci pewnie rozliczenia płatności i poprzednia kwota jest w blokadzie i przez to próbują ja pobrać ponownie. Blokada sama zejdzie po 8 dniach i kwota wróci na konto w takiej sytuacji. Skontaktuj się z Amazonem czy wina nie leży po stronie ich terminala
  • Odpowiedz
@Fraagles: Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 12.
  • Odpowiedz