Wpis z mikrobloga

@k3lt: Moja różowa przeżywa dokładnie to samo. Miała dostać cashback 180PLN za pakiet u kosmetyczki. Oczywiście na początku nie uznali transakcji, gdzie na stronie widnieje jak byk ten pakiet. Po złożonej reklamacji, oczywiście nie bez kilku tygodniowych przepychanek ją uznano, lecz jak zwykle nie naliczyli odpowiedniej kwoty zwrotu, zaniżając ją o 98%.
omg, tyle wpisow o goodie a ludzie dalej daja sie w to lapac. Jest tyle polecanych cashbackow.... refunder (uzywam jest ok), lety, zen. Wiadomo w kazdym zdarzy sie jakas spina /reklamacja ale to nie taki gnoj jak goodie
@grap32: mieli wczesniej fajny program 5% cashbacku za platnosc karta w restauracjach, atrakcjach sportowych itp. pozniej sie pozmienialy stawki w tych rozliczeniach bodajze no i zrezygnowali z tego programu wiec dali taki chlam i wszystkim polecili zeby sie do tego zapisac. Ogolnie luz tylko dziala to jak gowno. Ja sie z tego tagu juz wypisuje bo dla ludzi, ktorzy z tego dalej korzystaja po tych wszystkich opiniach nie ma ratunku.
@obieq: ja też miałem jedno podejście do tego programu i wykorzystałem ofertę na zakupy z allegro. Po uplywie miesiaca czy dwóch oczywiście mi nie naliczyli należności, a sroodie @Goodie_pl poleciło mi złożenie reklamacji. No i wtedy uznałem to za stratę czasu, jesli mam składać pisma o kilkanaście złotych prowizji. Ich system przeciez na pewno jednoznacznie ewidencjonuje odbyte zakupy prz link afiliacyjny, a jezeli tak nie jest to ten system IT nie
@k3lt: Jeśli uważasz, że naliczono Ci błędnie kwotę cashback, wyślij maila na kontakt@goodie.pl i umieść w nim następujące informacje:
 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, której dotyczy problem,
3) datę transakcji oraz nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup,
 4) screen koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),
 5) opcjonalnie screen potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).