Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirasy, przychodzę z taką o to historią. Może ktoś podpowie, czy jestem emocjonalnie upośledzony czy o co chodzi.
Sytuacja wygląda tak. 27 lat, pracuję jako menadżer w restauracji, mieszkam samemu w kawalerce. Z ryja mocne 5/10, jak się dobrze ubiorę i wyjdę od fryzjera może będzie 6. Nadrabiam to charakterem i głosem jak z radia.
Raczej miśkowaty bo lubię piwko. Rozstałem się cztery miesiące temu z dziewczyną, z którą byłem 8 lat. Rozstanie jak to rozstanie. Na początku było ciężko ale potem jakoś wszystko ruszyło do przodu. Zresztą mój związek i tak był już na tyle spierdzielony, że poczułem na maksa ulgę, kiedy w końcu udało się to zakończyć. Skupiłem się na pracy, dostałem awans, takie tam.
Zainstalowałem te słynne Badoo, poznałem jakąś samotną matkę. Kilka razy zaruchałem i w sumie kontakt urwałem, bo zaczynała ostro odlatywać. Podbiłem sobie samoocenę, bo miałem straszne parcie na ten słynny segz z nową osobą. Jakieś ostatnie prawie dwa miesiące nie widywałem się z nikim. Aż w pracy kilka tygodni temu pojawiła się ta słynna różowa. 27 lat, przeciętna z wyglądu ale jest za co, hehe, chwycić, ma czym pooddychać no i najważniejsze, spoko charakter. Zresztą ja nie wybrzydzam, bo też jestem mega przeciętniakiem, a niektórzy pewnie powiedzieliby że ryj zakazany. Tak więc raczej szukam osób w swojej lidze. Gadaliśmy sobie w pracy, żartowaliśmy i ogólnie gadka i rozmowa się kleiła.