Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa

Szukam interfejsu OBD do Skody Octavii 1, polift rocznik 2008. W sumie to chyba OBD2. Zależy mi na tym żeby się łączył z apką jakąś darmową w telefonie i faktycznie wykazywał kody błędów. Resztę sobie rozszyfruję. Bo mi się pomarańczowy silnik pali. Ale jak sprawdzałem rano, to jeszcze był...

I nie za 200zł xD W sumie to jaka jest różnica między tym za 50 a za np. 200 ?

Ostatnio był temat ale za cholerę nie mogę go znaleźć.
  • 36
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@EnderWiggin: zwykły ELM327 do silnika wystarczy tak jak mowisz do ok 50 pln, więcej nic nie sprawdzisz; za ok 180 pln z Ali można kupić ala Dephi z softem i czyta wszystkie moduły auta do 2016 poki co testowalem
@specjalista87: W sumie czas mnie nie goni, ale nie lubię czekać... Prosty interfejs do diagnostyki. A cała reszta to w sumie to co daje ? W sensie kodowanie i adaptacja ?

Albo inaczej... Co można na tm zyskać ? Bo to stary grat, więc każda złotówka w nią wsadzona to stracona złotówka :D

Chyba że po jednym razie odsprzedam za pół ceny.
@EnderWiggin: Nieraz po np. czyszczeniu przepustnicy trzeba zrobić jej adaptację, tego takim zwykłym eOBD nie odpalisz. Zakodować możesz sobie np. doświetlanie zakrętów, czy podobne funkcje. Dodatkowo VCDSem dostaniesz się do każdego modułu(ABS, klima, airbag, ...), a nie tylko do silnika. Na samo skasowanie to faktycznie nie trzeba aż takiego sprzętu, ale wystarczy jedna dodatkowa "robótka", czy to u siebie czy u kogoś i wtedy już się opłaca. Wystarczy sytuacja, że przy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@EnderWiggin: soft i nie ma znaczenia do sklepu play i masz car scanner i inne darmowe aplikacje, z którymi zwykly elm327 niebieski na bluetooth się łączy; kiedys jechałem z Belgii seatem z przeladowaniem turbiny co jakieś grubsze wyprzedzanie i cała drogę miałem podpiety pod tel, klik i błąd usunięty i można było jechsc dalej vez trybu awaryjnego