Wpis z mikrobloga

@Tadumtsss: Do wypisywania w internecie to każdy jest chętny. Nie widziałeś na odcinku, że ten czerwony akumulator nie jest podłączony pod solary ? To dołączony równolegle aku do głównego pod maską. Dzięki temu mógł jeszcze odpalić jak webasto mu zjadło "cały prąd"
@Korsir wytłumacz mi tylko jedna rzecz. Skoro jeden z tych aku był podłączony do tego pod maska to w takim razie jaką on tam funkcję spełniał?

Co do tego separatora to chodzi ci o ten który dostał na filmie? Bo z tego co zrozumiałem to był moduł do solarow, bo poprzedni "zjadał" mu spora część prądu.
@Tadumtsss: Ogólnie miał 4 akumulatory. Dwa AGM w szafce podpięte pod solary i przetwornice.
Dwa kwasiaki (pod maską i siedzeniem) podłaczone pod alternator i webasto. Montaż separatorów już dawno był planowany, tylko ciężko sie zgrać z podróżami itd.
A czemu tak zrobione było ? To raczej kwestia ewolucji tego busa i częstych przeróbek.

Kapitan założył mu lepszy regulator MPPT, a nie PWM. Tą zmiane odczuje dopiero za jakiś czas, jak pogody
@Korsir ze skrzynką bezpiecznikow to masz rację, choć w przyszłości jeśli ktoś będzie chciał coś dołożyć to juz będzie miał to zrobione (przy założeniu że t4 pójdzie na sprzedaż).

Co do wyjaśniania to niestety Odyn sam jest sobie winny przez swoją niesłowność (sprawa choćby challenge 365 dni w busie, czy updaty w sprawie znalezisk).

Edit
No i jeszcze jedna sprawa, jak to jest możliwe, ze w sumie dwa aku agm (pewnie 100ah