Wpis z mikrobloga

@FanPoziomki: Miałem DFGT i starałem się jej użyć w DIRT i Assetto- kierownica przede wszystkim jest bardzo głośna, przez zębatki i silnik jest dodatkowo bardzo wolna. Do ETSa będzie się nadawać.
@GhostTrick: mówisz, że bardzo kiepska do Assetto? A na tej kierze w zawodach Eurosportu na tej platformie gościu zajął 5 miejsce :P

@FanPoziomki: DFGT to jest kierownica, która faktycznie jak koledzy wyżej piszą jest dość głośna, ale jest to bardzo dobra kierownica jak chcesz wejść do simracingu i sprawdzić czy ci się to spodoba czy nie. DF Pro nie polecam z racji tego, że obręcz kierownicy jest za mała. Jak
@FanPoziomki: Ja kupiłem ostatnio df pro ale to moje pierwsze 900 stopni z ff to nie mam porównania no i pierwsze co zrobiłem to przelutowałem pedały na takie z thrustmastera bo logitechy to łajno i koło jest malutkie bo ma chyba 25cm średnicy ale jak wyrwiesz tanio to myślę że warto jak nie wiesz czy będziesz chciał grać jakoś bardziej intensywnie. Za swoją dałem 200zł w CEXie jak dobrze poszukasz to
@GhostTrick: no słuchaj wkleiłeś filmik na którym pokazujesz jak gościu ma źle ustawioną kierownicę i marudzi, że mu telepie kierą, skąd mam wiedzieć jakie masz doświadczenie w simracingu, tego przecież nie wiem, więc podjąłem próbę wytłumaczenia tego, że nie należy zniechęcać do zakupu kierownicy tylko dlatego, że trzeba poświęcić 5-10 minut na ustawienie tego jak należy, zamiarów złych nie miałem, źle to zinterpretowałeś, po co te nerwy? :P

@FanPoziomki: to
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FanPoziomki: mam DFGT i T300. Bawiłem się też trochę G29. Ta pierwsza mocno odstaje. DFGT dałem bratu, a on wyłączył w nim FFB bo tak słabo to działa, a drgania były dość głośne. Do Farminga jakoś daje radę. Luzy straszne, a zanim FFB "złapie" to mija trochę czasu. Według mnie warto już w to iść jeśli możesz sobie pozwolić na coś lepszego. Nie wykluczone, że to wina wieku tej kierownicy.