Wpis z mikrobloga

czy jest sens brać ofertę jako junior w firmie, w której byłbym teoretycznie główną i na ten moment jedyną osobą odpowiedzialną za wykorzystywaną technologię?
do zadań ma należeć głównie przepisywanie istniejących aplikacji mobilnych z jednej technologii na inną (docelową, która mnie interesuje)
takie podejście przyspieszy mi rozwój przez poznawanie dwóch technologii jednocześnie czy raczej rodzi problemy w docelowej bo nie ma kto mnie odciągnąć od złych nawyków, które mogą się u mnie pojawić w trakcie?

dodam jedynie, że studiuję i mam obecnie inną pracę - nie gorzej płatną, ale nie tak ściśle związaną z kodowaniem

#programowanie #pracait #informatyka
  • 6
@belotti: Raz tak zrobiłem xD. Januszex, który obładował mnie tak robotą, że myślałem, że się zerzygam.
Zadania są czysto na papierze, potem się okazuje, że będziesz robić rzeczy z SEO, marketingu, programowania, PM i wszystkiego innego co jest (w oczach janusza prezesa) "Techniczne".
Nie polecam.
btw sprawdź sobie firme w KRS, wygląda na startup, który chce wykorzystać kolejną osobę, a parę lat z rzędu notuje straty i jest na skraju upadku
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@fat_american_kid: alternatywą jest siedzenie w obecnej pracy, która nie jest też jakoś bardzo angażująca jeśli chodzi o wysiłek, a w międzyczasie robić sobie na boku coś swojego po godzinach żeby się samemu podszkolić i szukanie jakiejś sensowniejszej opcji na zmianę, bo jak wezmę tę ofertę to chyba też nie wyskoczę tak po chwili jeśli by była inna okazja
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@sneznykockodan: KRS faktycznie pokazuje straty za ostatnie lata
I rzeczywiście może być trochę tańczenia do wszystkiego, bo z rozmowy wychodziło, że głównie zabawa z mobilkami, ale w webie też będzie coś do podłubania
Na rozmowie też wyczułem jakby programiści nie wiedzieli o co mnie spytać, bo żaden nie znał tej technologii w którą celuję