Wpis z mikrobloga

@JaTuTylkoNaMoment: Prosimy, napisz w tej sprawie na czacie w Pekao24, konsultanci to zweryfikują.

Jeżeli aplikacja została zablokowana, spóbuj zgodnie z instrukcją:

W celu odblokowania aplikacji PeoPay:
1. naciśnij strzałkę wstecz na ekranie informującym o blokadzie (u góry ekranu)
2. zostaniesz przeniesiony do ekranu startowego. Kliknij ZALOGUJ
3. wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ. Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste (logujesz się nim do serwisu internetowego Pekao24)
4. w wybrane
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@BankPekaoSA: dziękuję.

Pisałem rano na czacie i poinformowano mnie, że w celu odblokowania muszę podać nr klienta, PESEL i ustawić na nowo pin do peo pay.

W zasadzie, to nie miałem żadnego info na ekranie po za tym, że wyrzuciło mnie z aplikacji, tak jakbym po raz pierwszy instalował ją na urządzeniu. Trochę to było dziwne.