Aktywne Wpisy
NightWing +153
Ale mnie barberka urządziła :(. Kark zjechany na maksa, przez brak umiejętności obsługi trymera. Pani Ania zwaliła to na moją skórę i że tak często u innych klientów się zdarza. Po czym skasowała mnie za wizytę. W domu jak zobaczyłem te ślady to przecież to wygląda jakby mnie ktoś nożem zaatakował. Szefowa powiedziała, że do godziny ślady zejdą xd. Poprosiłem o zwrot kasy to sobie kupię chociaż octenisept.
#!$%@? nigdy więcej barberów.
#!$%@? nigdy więcej barberów.
Programista500plus +234
przyjechał gość po ponad godzinie, powiedział że "cola się rozlała wszystko rozmoknięte i nie będzie mi tego wydawał tylko zrobi reklamację żebym dostał kolejne"
Po pół godziny nie mam żadnego sygnału od pyszne pl poza tym, że moje zamówienie zostało dostarczone i jak mi smakowało.
Od razu pisze do nich maila o tej sytuacji bo na ich stronie info że mam pisać maila w takiej sytuacji. Po godzinie żadnej odpowiedzi. (obsługa pracuje 10-23)
No to dzwonię na infolinię po 20:26, po 15 minutach rozmowy babka mnie przeprosiła, że "rzeczywiście dostaliśmy informację od kuriera że zamówić nowe ale nic z tym nie zrobiliśmy, to zamówie panu nowe i będzie za max pół godziny naszym kurierem"
No i od tamtego momentu dalej 0 info.
O 21:38 dzwonię, pytam gdzie to moje zamówienie ponowione co miało być w pół godziny, a tam typiara mi mówi "no mam tu informację że kurier o 20:50 dał znak że mak już nie realizuje zamówień i go nie dowiezie"
No i po tych ponad 3 godzinach czekania i #!$%@? się z nimi i dopraszania się o info które powinno od razu do mnie trafić - zaproponowała mi zwrot kosztów i 15% zniżki na zamówienie do użycia do jutra.
Ja #!$%@? jak tam się usuwa konto.
#pysznepl #pyszne