Aktywne Wpisy
USER_303 0
Wszystkie znaki na niebie wskazują że mój brat jest ćpunem i niszczy sobie życie ... Ja nawet nie wiem co robić, nie da się z nim porozmawiać nawet ... Rozwiązaniem które coś by zmieniło to zgłosić na policję, ale nie chcę mu tego robić, może jeszcze da się coś od niego dowiedzieć, pomóc mu. Jakieś propozycje jak z nim porozmawiać ?
#pytanie #narkotykizawszespoko
#pytanie #narkotykizawszespoko
G06DbT +12
Dziś znowu wy będziecie siedzieć w klimatyzowanych biurach i mieszkaniach, na swoich wygodnych fotelach czy sofach, pijący dobrą kawę, pachnący i w czystych ubraniach.
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
No witam Was cieplutko, dziś dwie króciutkie historyjki, jeszcze ciepłe xD. Odpowiednio po ciosie na poniedziałek i na wtorek.
1) Kierowca rozładowywał w Malmo, plan był taki, że zjedzie na pusto na prom z Trelleborga do Świnoujścia, a potem załaduje w Szczecinie. Dzwoni do mnie i mówi, że ma dwie wiadomości - dobrą i złą. Dobra to taka, że zdążył i wjechał na wcześniejszy prom. Zła to ta, że to prom do Travemuende, a nie do Świnoujścia.
Nie pytajcie jakim cudem to się mogło odjaniepawlić, bo nie mam pojęcia. Ogólnie jest to jeden z moich lepszych kierowców, więc podchodzę do sytuacji na zasadzie "jebnął to jebnął, nie ma co drążyć". Koniec końców pomyślałem sobie- lepsze Travemuende niż Kłajpeda xD.
2) Trasa jak na zdjęciu, 5 rozładunków. Po czwartym rozładunku kierowca do mnie dzwoni, że w sumie to jest mały problem, bo zapomniał o części towaru na trzecim rozładunku i jej nie rozładował.
Sytuacja z gatunku "ni w dupę, ni w oko", bo wysłać go z powrotem do Luksemburga to jakieś +800km, a i wracać z FR17000 "na pusto" do Luksemburga to też bez szału. Finalnie zdecydowałem się na drugą opcję, bo będę miał jakieś +/- 10 metrów ładunkowych wolne, a i ładunek jest na tyle dobrze opłacony, że jadąc na pusto do Luksemburga wyjdę na zero, a to już sukces w takiej sytuacji ( ͡° ͜ʖ ͡°).
#bekaztransa
Myślałem, że biorąc ładunek DE, możesz zrzucić albo całość DE albo PL, nie możesz załadować całości w DE, zrzucić części DE, a części PL