Wpis z mikrobloga

Co-op wygląda tak, że teraz będą pojawiać się prośby od innych o wbicie na świat - no i będą Ci wbijać ludzie, żeby pozbierać jakiś ascension material u Ciebie - bo u siebie już zebrali lub przyjdą ludzie z wyższym AR, żeby trochę się poflexować
  • Odpowiedz
@Pioter_Polanski: co op sie w tej grze przydaje tylko jak nie możesz ubić jakiegoś bossa, tak to czasem możesz dostawać randomowe zaproszenia - wtedy zwykle ludzie poprostu pokradną materiały i uciekną. Poza eventami nie ma zbytnio kontentu do multi, co i w Co opie nie możesz rozmawiać z większością postaci, więc questów razem nie porobicie
  • Odpowiedz
@starplatinum: Co innego ma być do roboty w gierce polegającej na grindowaniu, wyciąganiu hajsu i uzależnianiu whale'i od wishów? Nic, to prawda.
Ale czy można sobie ponarzekać, że ten coop, który jest, to jest zrobiony po macoszemu bardzo? A można. Zresztą co nam poza narzekaniem zostało skoro hoyo to sobie wszystko wokół dingdonga lata, tak długo jak ludzie grają i wydają pieniądze
  • Odpowiedz
@GlodnaCykada: Nie mówię, że nie można narzekać, ale to nie problem co-opa, tylko całej gry. To ona nie ma nic do zaoferowania. Nie ma tutaj rajdów czy wyzwań na co-opa, jakichś specjalnych zadań dla kilku osób. Czemu? Bo nie ma ich nawet dla jednej osoby tak naprawdę.
  • Odpowiedz
@starplatinum: A to prawda, że mogli by dodać coś, co jest np. trudniejsze jak raidy, ale loot lepszy, bo irytujące jest to, że broni jest znikoma ilość, z czego większość jest z wishowania. Po prostu trochę zmian by mogli wprowadzić, żeby po prostu było wyzwanie, które się opłaca - zamiast klepania domainów licząc na dobre RNG
  • Odpowiedz
@GlodnaCykada: No, endgame jest strasznie nudny i polega na robieniu domainów, bossów i zbieraniu - i wszystko wygląda tak samo. Dziwię się ludziom, że to nie nudzi im się po miesiącu, ale z drugiej strony gacha uzależnia, także ciężko się oderwać.
  • Odpowiedz
@starplatinum: Efekt uzaleznienia to podstawa tej gry. Zamiast naprawić RNG, to co zrobili - recykling artefaktów, żebyś ze swojego bad RNG mógł mieć inne RNG - reroll 3 śmieci w kolejny śmieć będzie czy może w końcu coś użytecznego
  • Odpowiedz
@starplatinum: Żadna kwestia subiektywna, bo mobki mają % podwyższane hp/dmg. Jedyne do czego nadaje się co-op to kradnięcie surowców innym graczom. Kwestie dungów/bossów lepiej zostawić na solo, ponieważ jest łatwiej co przekłada się również na czas
  • Odpowiedz
@Slought: No i? Mają podwyższone %, ale moja dziewczyna ma takie postaci, że ruin guard pada 3x szybciej niż jakbym go sam bił. Wiesz co to? Subiektywna sprawa. Jak zapraszasz cioty do co-opa to będziesz się męczył.
  • Odpowiedz