TL;DR - Nie polecam sklepu zegarownia.pl - Zamówiłem miesiąc temu zegarek, nie odbierają telefonów, nie odpisują na emaile lub odpisują po tygodniu tymi samymi formułkami. Dołączam screena jako dowód.
Zwykłem chwalić publicznie, a ganić w 4 oczy, ale firma zegarownia.pl nie daje mi innego wyboru.
7 listopada Kupiłem zegarek na stronie zegarownia.pl. Po tym jak minął czas realizacji zamówienia, zapytałem o jego status, po paru dniach otrzymałem informację, że "dystrybutor ma opóźnienia". No ok, czekam.
W międzyczasie ich infolinia przestała działać, proszą o kontakt emailowy.
Ok, piszę e-maila, nie otrzymuję odpowiedzi. Niemal po miesiącu od złożenia zamówienia, otrzymuję emaila kopiuj wklej, że 'dystrybutor ma opóźnienia" i termin dostawy przeciąga się o kolejne 2 tygodnie! Absurd.
Reasumując: Odradzam zakupów w tej firmie, chyba, że lubicie być zwodzeni, mieć zamrożone pieniądze i czekać w nieskończoność na realizację zamówienia.
@elzevir: A to niespodzianka. Jeden z najbardziej znanych i polecanych rodzimych sklepów robi takie wałki? Dziadostwo jest dziadostwem i słusznie się wkurzasz. Nie odpuszczaj.
@CptSpaulding: Ja próbowałem pierwszy raz kupić coś na Chrono24 i też podobna sytuacja. Dostawa za dwa miesiące bo dostawcy mają opóźnienia. Ja rozumiem pandemia i każda branża oberwała po dupie, ale jak czegoś nie masz to nie oferuj.
@elzevir: Kurde a to niespodzianka, kupowałem u nich pare zagarków i nigdy nie miałem problemow. Ale w sumie to ja zawsze przed zakupem pisałem do sklepu żeby mi podesłał zdjęcie zegarka „na żywo” i pewnie dlatego nigdy się nie naciąłem. Krec Małysza, Miras ( ͡°͜ʖ͡°)
TL;DR - Nie polecam sklepu zegarownia.pl - Zamówiłem miesiąc temu zegarek, nie odbierają telefonów, nie odpisują na emaile lub odpisują po tygodniu tymi samymi formułkami. Dołączam screena jako dowód.
Zwykłem chwalić publicznie, a ganić w 4 oczy, ale firma zegarownia.pl nie daje mi innego wyboru.
7 listopada Kupiłem zegarek na stronie zegarownia.pl. Po tym jak minął czas realizacji zamówienia, zapytałem o jego status, po paru dniach otrzymałem informację, że "dystrybutor ma opóźnienia". No ok, czekam.
W międzyczasie ich infolinia przestała działać, proszą o kontakt emailowy.
Ok, piszę e-maila, nie otrzymuję odpowiedzi. Niemal po miesiącu od złożenia zamówienia, otrzymuję emaila kopiuj wklej, że 'dystrybutor ma opóźnienia" i termin dostawy przeciąga się o kolejne 2 tygodnie! Absurd.
Reasumując: Odradzam zakupów w tej firmie, chyba, że lubicie być zwodzeni, mieć zamrożone pieniądze i czekać w nieskończoność na realizację zamówienia.
@stsaint: Święta racja. Mnie tak wyruchał Jomashop swego czasu.