Wpis z mikrobloga

Mirki

Jak sprawdzić, gdzie może być problem? Zle działa mi dźwięk na różnych urządzeniach, Obstawiam router przez którego są krótkie przerwy w dostawie neta, ale nie jestem pewien.

Przykłady:
- znika dźwięk na soundbarze podłączonym po hdmi do tv, ale to może wina lg lub apek typu netflix,

- na krótko znika dźwięk przesyłany telefonu na głośnik po airplay (podłączony przez airport express),
- znika głos z innego głośnika, a także z listy dostępnych, tes po airplay. Po czym pojawia się znów po chwili.

Uzywam reapitera tplink, który notorycznie zrywa połączenie z netem, ale powyższe nie są z nim połączone, wiec to raczej nie to.

Dzięki za pomoc.

  • 2
@Wloczykij2: wszystkie te przykłady sprowadzają się do "znika dźwięk" przekazywany finalnie przez HDMI do soundbara, tak? Próbowałeś wymienić przewód HDMI na lepszy?

Uzywam reapitera tplink, który notorycznie zrywa połączenie z netem


@Wloczykij2: takie formy nazwy repeater jeszcze nie widziałem :D Wywal to gówno i nie rób kaszany w sieci, nawet jeśli to nie ma związku, to pomoże na inne bolączki.
@Jarek_P: może źle się wyraziłem. To się dzieje na 3 różnych głośnikach.

Ad. 2 hah, faktycznie napisałem dziwacznie. Ja tego używam dla jednej rzeczy, która jest przy drzwiach wejściowych i router nie łapie tam, ale może faktycznie lepiej będzie bez.