Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
Daily reminder że gra cyberpunk 2077 z największym budżetem w historii gier, od studia które miało znaleźć się w top 3 światowego gamingu nie dostała nawet nominacji do gry roku 2021. Zamiast tego nominację dostała jakaś gierka na tableta który ledwo radzi sobie z wyświetlaniem grafiki w 30fps i kilka gierek dla dzieci które podobno miały być marną konkurencją dla crapa xD

#codzienneprzypomnienieocrapie - 9/23

Pawcio_cukierek - Daily reminder że gra cyberpunk 2077 z największym budżetem w histo...
  • 25
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Pawcio_cukierek: i tak sie bedziecie bawić tym co jest wiec mają każdego w dupie, to jest trend coraz większej liczby producentów jak widać, po co walić więcej kasy w produkcję skoro można dać mniej a i tak sie sprzeda i wyjdą na plus bo publika jest głodna

jak ktoś kupił komputer za 8k żeby być "gejmerem" to przecież nagle nie odpuści gier tylko dlatego że są #!$%@?, ludzie kupują kota w
@Czimchik: nie ma sensu się produkować Mireczku, OP opluwa cyberka na codzień, ale jego zdaniem np. deathloop czy metroid to są gry innowacyjne i najlepsze w swoich gatunkach xDD tutaj towarzystwo Ci napisze, że dobra gra to np. taki A.C. Valhalla, czyli reskin reskina, mcdonlad wśród gier i jeszcze będą się plusować wzajemnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) także nie ma co brać tych wpisów i opinii na
a cybercrap w czym jest innowacyjny?


@Pawcio_cukierek: no jest parę rzeczy Mireczku, przykładowo sam wielopoziomowy world building, pokaż mi drugie takie miasto w grze, inna sprawa to niemal całkowity brak filmowych cut-scenek, wszystko masz oksryptowane tak, żeby rozgrywało się naturalnie i to bez loading screenów PRZEZ CAŁĄ GRĘ, pokaż mi to w innych grach... jeszcze na szybko przychodzi mi do głowy JALI tech, którego użyli chyba jako pierwsi do stworzenia animacji
takich jak hades


@Prezydent_Polski: "hades" był nominowany w wielu kategoriach, wygrał w dwóch, więc i tak nieźle, ale to było na TGA2020, "hades" nie jest grą z tego samego roku co CP2077, więc się do niej nie odnoszę
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@tarkaz: wszystko co tutaj pisałeś już było tyle razy wykładane na tagu że nie wiem po co w ogóle marnuje czas xd

wielopoziomowy world building, pokaż mi drugie takie miasto w grze, inna sprawa to niemal całkowity brak filmowych


Jedyny plus crapa - grafika

całkowity brak filmowych cut-scenek


Chyba chciałeś napisać że wszystkie cutscenki są fpp. Bo jest wiele cutscenek które są w sumie statyczne i nic nie można w nich
faktycznie oszukali graczy


@tarkaz: Cieszę się, że to zauważasz.To, że trailery są fabrykowane to powszechna praktyka i dotyczyła zarówno Wieśka, Cyberpunka i wielu innych gier. Nie jest to uczciwe, ale zazwyczaj jest tam gdzieś w rogu informacja o tym że nie jest to finalny build i może się on jeszcze zmienić. A kto jeszcze z branży gier publicznie przyznał, że reszta branży jest chciwa, i że tą właśnie chciwość zostawia dla
wszystkie cutscenki są fpp


@Pawcio_cukierek: Mirek cała ta gra jest FPP ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie licząc jazdy na motorze... mam na myśli, ze nie masz filmowych przerywników, tylko gra toczy się cały czas, bez żadnych przerw nie licząc fabularnych przeskoków typu utrata przytomności... inne gry - wchodzisz przez drzwi, pasek wczytywania, filmik, praca kamery, znowu pasek itd. tak wygląda większość gier, a w cyberku tego nie
Cieszę się, że to zauważasz


@Prezydent_Polski: nigdy tego nie negowałem, CDPR zachowało się karygodnie ukrywając stan gry przed posiadaczami konsol starszej generacji, stracili wizerunkowo i stracili zaufanie... ale ocena firmy, a ocena gry to dwie różne sprawy ( ͡° ͜ʖ ͡°) w blizzardzie czy ubisofcie przecież były afery o chowanie kamerek w toaletach czy molestowania, a i tak znajdą się tacy co kupią ich produkty i będą
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@tarkaz: no to przecież w taki sposób płynnie to już na pewno było w GTA V na PC, tylko tam kamera jest w tpp ale wchodząc na misje płynnie przełączała się między bohaterami lub wydarzeniami w cutscence a potem z powrotem na bohatera kiedy cutscenka się kończyła. Nie pamiętam czy było już tak na ps3 bo grałem dawno ale jak grałem na PC to napewno tak było.

jest jak w życiu
to już na pewno było w GTA V


@Pawcio_cukierek: no jednak nie, może się teraz mylę, ale w grach rockstara jak tylko dochodzisz do scrypta to gra przełącza się na filmik, często doczytując go w trakcie, w CP2077 nie ma o czymś takim mowy w ogóle, jedyne cut scenki jakie kojarzę to montaż po prologu i epilog, a tak cała gra leci płynnie jak film, bez doczytywania i bez przerywników filmowych,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@tarkaz:

może się teraz mylę, ale w grach rockstara jak tylko dochodzisz do scrypta to gra przełącza się na filmik,


No właśnie się mylisz. Gra przełącza na cutscenkę i z powrotem ale w sposób bardzo płynny bez loadingów itd. nie mam teraz filmu z gta v ale w rdr 2 też tak jest.
Pawcio_cukierek - @tarkaz: 
może się teraz mylę, ale w grach rockstara jak tylko doch...
ie mam teraz filmu z gta v ale w rdr 2 też tak jest.


@Pawcio_cukierek: mam wątpliwości co do GTA, natomiast RDR2 jak ładną grą by nie było to jednak ma swoją sporą porcję wad, w tym ogrom bugów i glitchy... konstrukcja świata to praktycznie płaska plansza z wypiętrzonym okazjonalnie terenem, copypastą budynków i NPC i strefami zamkniętymi granicą progresu, to działa znacznie lepiej, niż w cyberku, jednak no nie mozna
@Pawcio_cukierek: coś sobie przeinaczasz "typie" ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisałem, że nie można porównywać sandboxów, bo RDR2 i inne nie mają nawet podjazdu do Night City ze swoją banalną architekturą ( ͡° ͜ʖ ͡°) a co do przejść i braku loadscreenów to RDR2 akurat robi to dobrze momentami, bo jednak to są tylko momenty, a w całej grze jest ponad 11H filmów maskujących