Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, mam pytanie:

mam numer pre-paid w sieci Play, nie używałem go od około roku. Na koncie zgromadziłem ponad 300 złotych, jednak z uwagi na brak regularnych doładowań środki te wzięły i zniknęły. Dowiedziałem się, że UOKiK zobowiązał sieci do zwrotu środków https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-na-karte-zwrot-pieniedzy-niewykorzystanych-srodkow-na-koncie-jak-uzyskac-jest-decyzja-uokik

Niestety - nie wiem na jakiej podstawie - sieć P4 (Play) wprowadziła do swojego regulaminu zapis, że o zwrot niewykorzystanych środków za usługi prepaidowe może ubiegać się klient w ciągu 30 dni od zmiany operatora lub upływu ważności połączeń przychodzących. W moim przypadku ten termin minął. Po konsultacji z Biurem Obsługi Klienta przyjęto moją dyspozycję zwrotu środków (podałem też numer konta), jednak po kilku dniach poinformowano mnie, że pieniądze jednak nie zostaną zwrócone z uwagi na upłynięcie owych 30 dni.

Wiecie jak i czy odzyskać cebuliony?

#kiciochpyta #prawo
  • 3
  • Odpowiedz
@play_polska: Dzień dobry, od dnia 25.11.2021 do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi na zgłoszenie w tej sprawie. Wiadomość wysłałem zgodnie z Państwa postem na ok@pomocplay.pl.
  • Odpowiedz