Aktywne Wpisy

walokid +9
Robiłem koledze #elektryka w domu, a nie jestem elektrykiem. Łączyłem kable na kostki wago bo najłatwiej się spina i rozpina, ale kiedyś mi jeden spec mówił że to fuszerka jest i lepiej zaciskać przewody albo łączyć na kostki skręcane. Jakie macie zdanie na ten temat?
#majsterkowanie #walokidmajstruje
#majsterkowanie #walokidmajstruje
źródło: wago
Pobierz
delli44 +714
UWAGA! Przedstawiamy najnowszą mapę Wypoku! #heheszki
źródło: 65feef06d4e4add0933bd08928308da5
Pobierz

Wiadomo, że na Instagramie i Facebooku się ich nie da oglądać, bo to są banowane tam platformy ale na pewno mają jakieś swoje media społecznościowe.
Ktoś coś?
#chiny #internet #swiat #socialmedia #kiciochpyta
Swoją drogą rozumiem, że tam nie ma mediów, które nie podlegają cenzurze rządowej?
@Ekspert_z_NASA: To nie jest tak że oni są w stanie kontrolować co pisze na Internecie prawie 1 000 000 000 ludzi którzy mają dostęp online. cenzurowani są raczej ci z zasięgami taki zwykły Szarak to sobie może hejtować nic się mu nie stanie znam przykładów wiele z życia przykładowo grupy wechat to co się tam dzieje to według wykopków wszyscy którzy
źródło: comment_1637326311z1T1M2U3BQ2UqdazLvtx1H.jpg
Pobierzźródło: comment_1637326399trtN3QE1fWmMMwT2SZ1WL6.jpg
Pobierzźródło: comment_16373265220xv5yTq9HfPIfe9fgXgUzy.jpg
PobierzA obcokrajowcy to co innego, bo na takiej grupie musiałby to inny obcokrajowiec zgłosić i przetłumaczyć z polskiego i tak dalej. Ale i tak przecież bywały takie sytuacje
@SpaghettiSupernova: oficer prowadzący z Kuomitangu będzie zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@SpaghettiSupernova: no była taka akcja ale to chłop hejtował na LinkedIn
A wpis wyżej to chyba wiesz że ja żartuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Geniusz komedii
@SpaghettiSupernova: kanał YouTube: To są Chiny i To są Chiny DZIENNIK.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
A najlepsze jest to że otwieram trzeci kanał ale jak do tego dojdzie to się wykopki zesrają ze złości. To będzie nowa forma
@SpaghettiSupernova: jaja jak balony!
>chińskie media>YouTubeXd