Wpis z mikrobloga

#pytanie #allegro

Sytuacja: Zamówiliscie coś na allegro, do paczkomatu i paczka była w ogóle niezabezpieczona. W środku rzeczy #!$%@? i wyglądają na używane.

Pytanie: Od razu walicie negatywa i czekacie na kontakt od sklepu, czy najpierw dzwonicie/piszecie wyjaśnić sprawę?

Hmmm???

  • Daję negatywa i czekam na efekt 8.3% (2)
  • Dzwonię/piszę najpierw 37.5% (9)
  • Po prostu robię zwrot towaru 54.2% (13)
  • Coś innego? 0% (0)

Oddanych głosów: 24

  • 5
  • Odpowiedz
@NerlaTotep: Negatyw to ostateczność bo mocno #!$%@? każdego sprzedawcę. w 99% wszystko rozwiązywało się poprzez kontakt. Ostatecznie dyskusja, jak ktoś wali w #!$%@? ostro to wtedy negatyw z ładnym opisem.
  • Odpowiedz