Wpis z mikrobloga

@kovv4lasky ale mercedes wyżyłowal te silniki i nawet kilka na torze zmarnowali (patrz bottas) i przetestowali już za poźno na takie coś bo silnik był projektowany na te 8 wyścigów i każda częśc ma odpowiednią wytrzymałość i podkręcenie go zwiększy awaryjność. Mercedes tez musiał wzmocnić elementy silnika aby wytrzymały te przeciązenia. Honda może troche odkręcić ale to będzie nie wiele i teraz jest już za poźno raczej chyba ze ham zepsuje kwale
@JuzefCynamon: Ma to duży sens, dzięki. Czyli po prostu Honda nie ma pojęcia jak podkręcenie mogłoby wpłynąć na silnik i czy przypadkiem w trakcie wyścigu Ver nie ogłosiłby wybrania papieża. No cóż... pozostaje liczyć na to, że Merc wybierze papieża :/
@kilgoro zgadzam się, że te +5 to śmiech, zwłaszcza jeśli KTÓRYŚ zespół będzie to robić teraz co chwilę.
@naczelnyhejterinternetu poszedłbym krok dalej - jest pula silników? Jest. Wymieniasz cokolwiek w
@JuzefCynamon: Pomyśleli o tym w 2014, ale wtedy pojawiła się Honda i biła wszelkie rekordy zdobywanych kar (swego czasu Alonso i Button zbierali po 70 pozycji). Z czasem wypracowali lepszą, mniej awaryjną technologię, ale złagodzone kary zostały.

I ja nie wierzę w wymianę silnika u Hamiltona, ten tor niezbyt wygląda na sprzyjający wyprzedzaniu. To nie Brazylia.
@fordern chcieli dobrze, a wyszło jak zawsze ( ͡° ͜ʖ ͡°) mam nadzieje, że za rok to zmienią i wymiana elementów od tak będzie ukrócona chyba, że dojdzie do zniszczenia elementu przez kolizje (choć tu tez były by pewnie nadużycia) dokładnie nawet jak da mu to jak w Brazylii te 0,4- 0,5 w kwalifikacjach nad Verstappenem to z 5 pozycji będzie cieżko odrobić tak łatwo jak tam. Mercedes
@JuzefCynamon: w przypadku kolizji i uszkodzenia silnika powinna być inspekcja FIA, potwierdzenie, że "tak, zepsuty" i pozwolenie na wymianę bez kary (ew naprawę), ale na silnik o tych samych parametrach. Przecież to wszystko mają tak unormowane, że FIA jest w stanie sprawdzić czy nowy silnik jest inny czy nie.
@szmichal: tak zawsze wyglądał ten sport, ktoś znajduje przepis który może dać przewagę i go wykorzystuje, mercedes ładnie zagrał z tymi silnikami, długo pracowali i testowali by dojść do takich wyników ale zmienianie to nie gwarancja wygranej, gorszy tor na wyprzedzanie i HAM może utknąć na 30 kółek za Checo, na 40 za maxem i już jest dalej do majstra.
@Ignite: bo nie było takiej potrzeby np. w Meksyku, odjechał na dużą przewagę blisko 20 sekund i nie było powodu by dalej jeszcze cisnąć. Hamilton cały czas był w walce.