Wpis z mikrobloga

Może ktoś wytłumaczyć mi fenomen Halo? Pograłem trochę w betę jakiś czas temu oraz w wczoraj i ja tego nie czuję. Słaby gunplay, movment nijaki, a przede wszystkim komiczny TTK - nie ważne kto strzeli pierwszy, tylko kto lepiej skacze jak małpa w pojedynku 1 na 1. Takie coś może pasuje na pada z wspomaganiem celowania, ale na myszcze to działa zupełnie odwrotnie niż w normalnym strzelaniu w innych grach, bo trzeba heblować myszką po całym biurku zamiast precyzyjnie celować.
Może w 2001 to był fenomen, ale obecnie na PC i konsolach nawet darmowy Splitgate jest ciekawszą opcją do postrzelania.
#halo #xbox #gry
  • 22
  • Odpowiedz
@LetMeStay: Ale jakieś argumenty, czy tak po prostu jest? xd
Nie mówię, że kiedyś tak nie było, ale 20 lat później rynek i upodobania klientów się zmieniły i może wcale już taka najlepsza ta formuła nie być.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pionic: co za nonsens. Strzelałeś z czegokolwiek innego niż karabinu czy pistoletu? W Quake Champions też narzekałeś, że karabin ma długi ttk i musisz skakać? No, nie rozumiesz, cóż począć.

Pro tip - jest darmowe i nie musisz grać. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@pionic: No już troche seria podupadła i bardziej bazuje na nazwie. Kiedyś to było takie Wow, a teraz już średnio. Ale w stanach jak coś ma nazwę Halo w tytule to ludzie mają kisiel w gaciach. A jak wiadomo to największy rynek growy.
  • Odpowiedz
@Jubei: Próbowałem, jednak respisz się z podstawowymi broniami i szukanie za każdym razem gnatów, żeby sobie postrzelać to takie o - po prostu bazuje to na starych schematach, jak ktoś wtedy się wkręcił w gry to pewnie dla niego to standard.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@pionic: wow, serio? Gra jest #!$%@?, bo nie chce mi się biegać po mapie za ekwipunkiem. Idąc tym tokiem rozumowania Unreal Tournament czy właśnie Quake to mega gówno. Ta gra będzie odnosiła sukces, bo właśnie brakuje tych klasycznych gier które są nastawione na akcję a nie na "realizm". I git, dla tych drugich jest Insurgency (które również uwielbiam), ale to są zupełnie różne światy.
  • Odpowiedz
@pionic: Trochę zależy czy mówiony o kampanii czy o multiku.
Gra od początku była projektowana głównie z myślą o rozgrywce wieloosobowej.
Jedynka w 2002 imponowała, bo taki shooter na konsoli, generujący takie przestrzenie, to było coś, co rozwaliło wtedy konsolowym graczom mózgi.
  • Odpowiedz
@Jubei: Nie mówię, że jest #!$%@?, tylko nie ogarniam tych zachwytów w 2021, bo tak jak pisałem Splitgate zrobiony przez malutkie studio ma wszystko to samo, a chyba nawet lepiej zrobione, plus ciekawy pomysł z portalami.
Już chyba ogarniam, że Halo takie ma być, bo dla fanów to wzór FPS-a. Coś jak schemat picia tej samej herbatki przez 20 lat, bo po co zmieniać co dobre. ( ͡º ͜
  • Odpowiedz
@pionic: Ja jestem zainteresowany tylko singlem. Wczoraj skończyłem piątkę, czyli od lipca udało mi się przejść 7 kampanii Halo, by zdążyć przed Infinite.
  • Odpowiedz
@pionic: HALO jest dla XBOX trochę tym czym Counter Strike dla PC - ludzie po prostu napieprzali jak głupi w multi na split screen i tak im już zostało.

Swoją drogą jak weszło Master Chief Collection na PC też próbowałem trochę MP, ale odbiłem się, bo przez crossplay weterani na XBOX'ach grający na padach, którzy grali w to od prawie 20 lat, rozjebywali mnie headshotami z sąsiedniej gminy :D
  • Odpowiedz