Wpis z mikrobloga

@Qiepka: niby dalej nie Ezio, niby otwarte przestrzenie << Florencja, Rzym, ale coś w sobie ma. gra się bardzo przyjemnie, wieczorem sam z siebie przez nią zacząłem nucić szanty ;). błędów o dziwo na razie nie widziałem, jedynie jedne lewitujące zwłoki w głębokim tle cutscenki. No i w pierwszych 2-3 godzinach gry znajduje się pierwszy plot twist, po którym kląłem z 5 minut, jak oni mogli zrobić coś w ten sposób
  • Odpowiedz
@fifithebest: X360 czy PS3? U mnie na X niestety często problemy z pokonywaniem terenu. Postać się nie zwiesiła ale często lubi od tak się zablokować na prostym do wejścia murku. Czasami stojąc obok przeciwnika nie mogę go zaatakować dopóki on tego nie zrobi lol. Co do szant to chyba jest to jedyna rzecz której z miłą chęcią szukam na mapkach:P Płynę do misji a po drodze jeszcze jestem w stanie zniszczyć
  • Odpowiedz
@Qiepka: X. i ww. problemów nie miałem. a zwoje z szantami to rewelacyjny pomysł, też chyba jedyna znajdźka, której non-stop szukam. i ja odbiłem się od konwoju, więc do legendarnych nawet nie podchodzę ;]. masz już dostepny dzwon nurkowy?
  • Odpowiedz
@Qiepka: podoba mi się o wiele bardziej od trójki. Gram dopiero kilka godzin, włączyłam rano, ale jest fajnie. Lepszy system walki, trochę trudniej, fabuła się ciekawie zaczęła, jestem ciekawa jej rozwinięcia:]

Dużo questów pobocznych, trochę lepiej pod tym względem od trójki. Wielka mapa morska.

Tak w ogóle to znowu wrócili trochę jakby do stylu Ezia, a nie Connora, co się chwali :]

Co do bugów - kilka tekstur mi się dogrywało
  • Odpowiedz
@fifithebest: Tak mam i pływałem już z rekinami. Strasznie dużo kosztują upgrade do statku jak dla mnie mały minus. No i dodatkowo flota dostępna po zalogowaniu w uplay.

@gugas: Jak dla mnie system walki nadal za prosty. Momentami w wykończeniach urywa się dźwięk oraz skaczą tekstury co zaliczam do kolejnych bugów. Niestety AC ma w swojej historii Connora i nikt tego nie zmienni. W ogóle nie zaliczam Connora do fabuły
  • Odpowiedz