Wpis z mikrobloga

#zakupy #mbank #visa #paypal
Dobra rada: jak kupujecie w necie to nie korzystajcie nigdy z takich wynalazków jak mtransfer czy przelewy24. Tylko karta kredytowa albo paypal bo wtedy macie realną możliwość otrzymania zwrotu swoich pieniędzy. Nie koniecznie chodzi tu o nieuczciwego sprzedawcę ale może być spór że chcecie coś zwrócić ale sprzedawca niechce przyjąć albo twierdzi że nie ma zwrotów albo po prostu wydał już wasze pieniądze i nie ma z czego zwrócić. Sam niestety nie wiedziałem o tym i zapłaciłem mtransferem przez przelewy24.
Oto odpowiedź mbanku:
"... przykro nam, niestety negatywnie rozpatrzyliśmy Pana reklamację. Nie zwrócimy Panu środków. Sprawdziliśmy, że przelew, który Pan zgłosił wykonaliśmy poprawnie. Operację zrobiliśmy zgodnie z rozdziałem 7 Regulaminu obsługi klientów w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., a także art. 40 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. Nie odnotowaliśmy w systemie żadnych błędów."
  • 7
@NiebieskiWStringach: ale kartą możesz płacić prawie wszędzie.

Jeszcze dodam jeden tip: jak macie korektę faktury a nie otrzymaliście pieniędzy to sprawę możecie sami skierować do e-sądu www.e-sad.gov.pl Jak spełnicie wszystkie wymagania i sprzedający nie złoży sprzeciwu to sąd wyda wam nakaz zapłaty i z tym do komornika już można iść.
@radapasa: charge back w przypadku karty działa wyśmienicie - podczas pandemii masa ludzi tak odzyskała swoje środki za zakupione wcześniej bilety. Paypal oczywiście zablokuje środki ale jak masz rację to ci zwrócą nie ma z tym prawie nigdy problemów.
@dynamotom: fajnie, że masz miłe doświadczenia, ale mimo że była to masa ludzi, to jednak nie wszyscy. To do banku składasz reklamację i on decyduje czy przekazać do operatora płatności. Paypal może zwróci... za pół roku.
@radapasa: Bzdura. PayPal działa zgodnie z góry podanymi terminami. Każdy ma tyle samo czasu na przedstawienie dowodów. Po czym tak jak np na AliExpres podejmowana jest decyzja. Ludzie po prostu nie potrafią korzystać z PayPala i nie potrafią się podporządkować do wymagań stawianych przez support. Jeżeli support prosi o A albo B, a ty dostarczasz C, to oczywiście przegrasz.