Wpis z mikrobloga

Jeśli dostajecie od sklepu internetowego uszkodzony towar, który jest szklany/ porcelanowy. Wysyłka była spedycją. To gdzie najpierw składacie reklamacje? Do kuriera by spisać protokół czy do sklepu internetowego? Co jest ważniejsze? I jakie są procedury kiedy klient składa reklamacje uszkodzonego towaru?
#dhl #spedycja #kurier #inpost #sklepyinternetowe #dropshipping
  • 5
via Android
  • 0
@darek-jg no dobra, ale jeśli kurier rzucił paczkę i się coś zbiło, lub jeśli podczas transportu się coś wydarzyło np. ostre hamowanie , to co wtedy?
ale jeśli kurier rzucił paczkę i się coś zbiło, lub jeśli podczas transportu się coś wydarzyło np. ostre hamowanie , to co wtedy?


@Zuzan_: kurier moze rzucac paczka, przejdz sie na sortownie i zobacz jak procesuje sie przesylki. Jesli nie jest uszkodzona paczka z zewnatrz to wina pakujacego.

Chyba ze mialas wykupiona opcje dodatkowa UWAGA SZKŁO lub podobne, to sprawdz w regulaminie co gwarantuja za ta opcje