Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #samochody

Mirki polećcie coś podobnego dla kogoś, kto ostatnie 10 lat jeździł VW Golf 4 1.6 16v 105KM.

Wymagania:
Benzyna, w planach założenie LPG
Koszt do 20 tyś

Zastosowanie : codzienne trasy ok 15 km do pracy i z powrotem lokalnymi drogami poza miastem.
  • 14
@valopik: jeśli do LPG to omijaj wszystkie auta na bezpośrednim wtrysku paliwa. Z aut w tym budżecie to może Avensis 1.6 lub 2.0 w tym budżecie jeszcze jakis czas temu dało się kupić cos z 2010-2012 roku i w granicy 200k przebiegu realnego. Silniki pancerne, ale warto sprawdzić stan podwozia i zrobic jego konserwacje.
@Dejwi996: W E39 jest wielowahacz, i blacha gnije na potęgę.
@valopik: PSA ma bardzo dobre benzyny idelanie nadające się do gazu. Citroen C4, Peugeot 307 407(mam i polecam jeżeli stać cię na utrzymanie zawieszenia, elektryka bezproblemowa jeżeli nic nie było dłubane, utrzymanie reszty kosztuje tyle co w pasku B6, czyli dosyć tanio)
@valopik: Lepiej poszukaj czegoś z motorem 2.0 136km. 1.6 to chyba VTi, nie wiem czy będzie dobry, bo w silnikach PSA z tamtych lat są problemy ze zmiennymi fazami, ale mogę polecić 2.0 136km. 406 i 407 jakoś tam z tym silnikiem jadą a C4 będzie fajnie jechać. Poza tym nie jest jakoś super skomplikowany, rozrząd bardzo tani. Jedynie przy instalacji LPG idź do dobrego gazownika i potrzebujesz emulatora poziomu paliwa
@valopik: jeśli wybierasz auta pod gaz to dodatkowo zwróć uwagę czy silnik ma hydrauliczną regulację luzu zaworowego. W przypadku jej braku warto wykonywać kontrolę luzu zaworowego co 30tys km plus ewentualnie regulacja.
jeśli do LPG to omijaj wszystkie auta na bezpośrednim wtrysku paliwa. Z aut w tym budżecie to może Avensis 1.6 lub 2.0 w tym budżecie jeszcze jakis czas temu dało się kupić cos z 2010-2012 roku i w granicy 200k przebiegu realnego. Silniki pancerne, ale warto sprawdzić stan podwozia i zrobic jego konserwacje.


@buchowo: nie wiele znajdzie na bezpośrednim w tym budżecie, poza tym do lpg należy omijać aut co mają
@LSkiper: @valopik: W C4 I do 2008 roku szło 1,6 109 KM TU5JP4. Mam Xsarę z tym silnikiem, moja lepsza połowa ma właśnie C4. Obydwa zagazowane, Xsara na LPG ma nalatane 110k, C4 narazie ok 20k. W obydwu wymienione zostały cewki. Poza tym spokój. Olej, filtry gazu wymieniane co 10k, świece co 20k km.