Aktywne Wpisy
![Ryksa](https://wykop.pl/cdn/c0834752/f1eee1b79942aa5fe30db7fd220193363b197b2a6bf0d6d1d5888540dda94173,q60.jpg)
Ryksa +10
Czy brak samochodu u faceta to red flag? Ma prawko, ale co mi po nim. Każdy poprzedni miał samochód i zabierał mnie na randki za miasto. Muszę wszędzie jeździć komunikacją, robię to już do pracy. Lubie jeździć tramwajami i pociągiem, ale tak dziwnie, facet powinien mieć auto, choćby miało stać na parkingu. To jednak jakiś status dorosłości
![jabol6000](https://wykop.pl/cdn/c3397992/jabol6000_yDFiXud0hh,q60.jpg)
jabol6000 +683
![jabol6000 - #heheszki](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7c488f53faa530bcd89a4e135b9a010aab2d549cafb87141243cdf86b9b17394,w150.jpg)
źródło: 1000005407
Pobierz
Poprzednia część
Spamlista:
@FilozofujacaCalka, @ksionc, @dk994, @orchis1565, @Felonious_Gru, @oskark, @maciejkack, @UlfNitjsefni
Tym razem pospieszyli się z pismem, dwa tygodnie przed czasem. Tak na marginesie: ktoś im powinien powiedzieć, że przesyłanie pism w .doc jest irytujące :/ To jest krótkie, zamieszczę w całości:
Podkreśliłem datę, ponieważ nie otrzymałem żadnego pisma tego dnia - adresy PR mam na białej liście, spam przeglądam przed wyrzuceniem, więc raczej nic nie zginęło.. Podejrzewam, że chodzi o to, że pismo które do mnie wysłali zostało 11 sporządzone, ale wysłali je te kilka dni później, jednak w nim nie ma nic o żądaniu przesłania przeze mnie biletu. Nieważne.
We własnym systemie nie mogą sprawdzić kto zakupił bilet :)
Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale żeby zawiadomić ponownie, trzeba wcześniej choć raz zawiadomić - ale ja może jestem dziwny.
Dalej jest opis strasznych kar, które na mnie spadną jeśli nie zapłacę :) Do sprawy chamowatego konduktora już nie wracali, najwyraźniej maszynista i kierowniczka z supermocami (szczegółowo słyszącymi krzyk pasażera sześć wagonów dalej w jadącym pociągu) są wystarczająco wiarygodni.
Odpisałem natychmiast:
W załączniku przesyłam:
1. plik pdf z biletem, który otrzymałem mailem w momencie zakupu (bilet*xxxx.pdf)
2. plik pdf wygenerowany przed chwilą dla potwierdzenia, że ten pierwszy jest identyczny za wyjątkiem nagłówka informującego o wygenerowaniu po czasie przejazdu (bilet*xxxx (1).pdf)
3. sam e-mail potwierdzający zakup biletu (plik .eml).
Póki co to tyle, czekam na jakąś odpowiedź :)
@manimalia: to jest traktowane jako normalna reklamacja i kolejne odwołania: mają 30 dni, w tym czasie "siedmiodniowy termin zmniejszonej kwoty" jest jakby zatrzymany: ciągle domagają się 122zł.
Póki co dostałem tylko bilecik opłaty dodatkowej (nie przyjąłem go w pociągu), wezwań do zapłaty jeszcze nie wyślą bo trwa reklamacja. Zresztą w poprzednim mailu napisałem, że odmawiam zapłacenia czegokolwiek ponieważ nic im nie wiszę, więc mogą
Nie zachęcałem do jakiejś burdy, ale wydaje mi się, że te działania byłyby jakimś małym krokiem do poprawy jakości usług PR, z których sam czasem korzystam. Szkoda, że gburowi się nie dostało po kieszeni, choćby odcięciem jakiejś premii. W mojej opinii to samo należałoby się krzywoprzysięzcom. Mam nadzieję, że anulują swoje roszczenia względem ciebie i prześlą przeprosiny. Jednocześnie jestem przekonany,
@manimalia: żeby tam cokolwiek poprawić trzeba by wywalić wszystkie dinozaury, z kasami włącznie. Ci ludzie siedzą tam od Gierka i przyzwyczaili się do bycia kastą uprzywilejowaną. A z małymi ludźmi jest tak, że jak dostaną trochę władzy to się czują ważni.
Takie Koleje Dolnośląskie zatrudniły całkowicie nową kadrę, i tam problemów nigdy nie miałem, obsługa jest na wysokim poziomie (a