@grundzio12: ale nie rozumiesz o co chodzi w obrazku ;). Popatrz na wytrzymałość, jest 3x większa niż normalnej lacquered plate (czyli pancernej płytówki), a to znaczy, że gra mi wylosowała, że to miał być unikat, ale ponieważ ta zbroja nie występuje w postaci unikatowej to powstał przedmiot rzadki z 3x większą wytrzymałością niż normalnie (tzw. failed unique). No i to boli, bo unikaty są rzadsze niż przedmioty setowe, a w tym
@Kaczorra: coś nie czaje w tym toku rozumowania. Gra losuje po kolei czy unikat / set / rare / magic / white, więc nie ma czegoś takiego jak za dużo MF, co najwyżej za mało, że mniej się unikatów widzi.
Najpierw wylosowało typ itemu i potem : roll na unikat - pominiety bo nie ma takiego unikatu o tej bazie roll na set - failed roll na rare - success koniec
1) Roll to check if it is Unique item (Gold). If this fails* then 2) Roll to check if it is a Set item (Green). If this fails* then 3) Roll to check if it is a Rare item (Yellow). If this fails then 4) Roll to check if it is a Magic item (Blue). If this fails then 5) Generate a
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: kolega w komentarzu wyżej już wytłumaczył ;). Oczywiście jeśli miałbym nieco mniej MF i unikat by się nie wylosował (co też jest gdybaniem, bo mógłby się wylosować nawet z 0 MF), to wcale nie znaczy, że wylosowałby się set, tylko mógłby zrobić kilka faili losowania i zrobić się biały. Tyle że to zawsze boli jak się znajdzie coś tak rzadkiego, a zarazem tak całkowicie bezużytecznego (to prawie tak samo jakbyś
@Kaczorra: Z tym “failed unique” to troche jak Holy Shield na Bialym scepter.
“ Certain skills can't roll as staff mods (+ to a particular class skill) on a items. So things like WW for a barb can't roll on a helm. However, if the game tries to roll the skill, and fails the roll 5 times (rolling restricted mods 5 times in a row), on the 6th roll it keeps
@Xemioza: tak, to jest podobna zasada działania, tyle że failed uniqes są uznawane za normalne przedmioty (tyle że pechowe), natomiast sceptery z HS i hełmy barba z czymkolwiek z drzewka umiejętności bojowych (bo tych teoretycznie nie można wylosować) są uznawane za bugi, chociaż tak naprawdę powstały w wyniku celowego działania devów, które miało zapobiec nieskończonej pętli.
Kasa na ogłoszeniu jest, kryteria wykluczające niewykształconych debili są... (╭☞σ͜ʖσ)╭☞ W czym więc problem? Co to są za czasy, w których brak lewicowego #!$%@? jest absurdem?
#diablo2resurrected
@Kaczorra: dzięki za wyjaśnienie bo faktycznie nie skumalem. xD
Najpierw wylosowało typ itemu i potem :
roll na unikat - pominiety bo nie ma takiego unikatu o tej bazie
roll na set - failed
roll na rare - success
koniec
1) Roll to check if it is Unique item (Gold). If this fails* then
2) Roll to check if it is a Set item (Green). If this fails* then
3) Roll to check if it is a Rare item (Yellow). If this fails then
4) Roll to check if it is a Magic item (Blue). If this fails then
5) Generate a
“
Certain skills can't roll as staff mods (+ to a particular class skill) on a items. So things like WW for a barb can't roll on a helm. However, if the game tries to roll the skill, and fails the roll 5 times (rolling restricted mods 5 times in a row), on the 6th roll it keeps