Wpis z mikrobloga

@RedBulik ostatecznie chyba wymienili mu tą konsole i były z tym całkiem niezłe „dymy” bo początkowo został wyśmiany za vapowanie do konsoli. Sprawa była o tyle głośna wygrana, bo zajął się tym Klawiter i ciągnął za sznurki
  • Odpowiedz
@yuio: Może dlatego, ze nie interesowała go opinia randomowego wykopka, któremu musiałby wysyłać konsolę, co brzmi trochę jak scam, tylko wolał bezposrednio wysłać to do Microsoftu? xD
  • Odpowiedz
dzwonisz do MS i przyjezdza kurier

nikt sie z toba nie kontaktuje


@yuio: podejrzewam, że to właśnie był powód dla którego rozkręcił imbę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z ta osoba kontaktowalem sie nie na
  • Odpowiedz
@RedBulik: tam w tym zasilaczu kondensatory sa upchane obok radiatorow, jak to ma prawo dzialac i ze innym nic sie nie spalilo - nie wiem
@Dorken: daj spokoj, kiedy wykopek mi pisze ze cos mi da to od razu daje go na czarno bo wiadomo ze klamie i chce wyciagnac moje dane do stalku, najlepszy przyklad halabala ktora sie przekonala jakim szambem jest ten serwis
  • Odpowiedz
@yuio: największy problem to nie mój z zakupem online, a z twoim ego. nie jesteś szeryfem, nikim znanym, ani audytorem MS, żeby w jakikolwiek sposób włączać Ciebie w akcje reklamacyjne. Chłop chciał, to rozkręcił imbę, bo mu MS nie odpisywało. Chciał się dowiedzieć co jest problemem i powiadomić innych użytkowników. Oczekiwał odpowiedzi od Microsoftu, w czym pomogli mu nawet tech influencerzy. On naprawdę nie oczekiwał pomocy randomowego chłopa, który mieszka
  • Odpowiedz