Aktywne Wpisy
snck +2
siema mam rozterki miłosne.
Ja pracuje na zdalnym i 8h dziennie robie i optymalizuje strony internetowe a potem mam wolne, albo jakieś dodatkowe zlecenia robię, w wolnym czasie zajmuje się swoim hobby a także gotuje obiady i co jakiś czas ogarnę w domu. Mam dużo wolnego czasu, przez to jak sobie życie ułożyłem.
Mam różową która ma ciężkie studia (sporo nauki, trudnej) i dodatkowo jeszcze na weekendy pracuje. Prawie wolnego czasu nie
Ja pracuje na zdalnym i 8h dziennie robie i optymalizuje strony internetowe a potem mam wolne, albo jakieś dodatkowe zlecenia robię, w wolnym czasie zajmuje się swoim hobby a także gotuje obiady i co jakiś czas ogarnę w domu. Mam dużo wolnego czasu, przez to jak sobie życie ułożyłem.
Mam różową która ma ciężkie studia (sporo nauki, trudnej) i dodatkowo jeszcze na weekendy pracuje. Prawie wolnego czasu nie
ZAKAPIOREK +9
a) Zwykłe PS4 - 751/szt, etykieta UE C/A;
b) Zwykłe PS4 ale z homologacją BMW - 755/szt, etykieta UE A/B (??);
c) Zwykłe PS4 - 861/szt; etykieta UE A/B (czyli tak jak w pkt. b))
d) PS4S - 1311/szt (no poza oponeo jestem w stanie znaleźć po 1100/szt); etykieta UE D/B
I teraz tak - czy te zwykłe PS4 różniące się parametrami na etykiecie (pkt. a vs pkt. b i c) to jakiś gen1 vs gen2, zmiana zasad w samych badaniach tych parametrów i po prostu są po staremu/po nowemu czy jeszcze coś innego?
Kolejna sprawa - czy jest sens dopłacać te 4 stówki do sztuki żeby mieć PS4S? Z tego co widzę to różnica jest taka że opona jest bardziej w kierunku toru, na czym mi nie zależy bo auta używam głównie w jakieś dłuższe trasy.
No chyba że ktoś może polecić coś lepszego niż te Pilot Sporty 4, bo dwie kolejne sztuki będę pewnie wymieniał w kolejnym roku, także zmiana modelu też jak najbardziej wchodzi w grę.
#opony #samochody
Ja się w tym roku przesiadłem na PS4 i uważam, że to świetny wybór jak ktoś żwawiej jeździ
@AlezWieje: raczej mają mniej bieżnika, 7,5 do 8mm