Wpis z mikrobloga

Bo niestety w SC bardziej się liczy szybkość klikania niż decyzje.


@SIX_PATHS_OF_PAIN: nic bardziej mylnego ;p Ja będąc diamentem 80 APM ogrywam często gości z 160+ (a czasem nawet 200+) APM.
No chyba, że grasz na jakimś bardzo wysokim poziomie, to wtedy bez APM się nie obejdzie faktycznie.
@trevoz: No to przeciwnik po prostu nie odpowiada na Twoje tajtyki czy co? Bardziej mi chodzi żeby było bardziej przystępne dla zwykłego śmiertelnika jak ja i żeby była dobra scena pro. Bo niestety SC od pewnego poziomu to już centralnie kto lepiej i szybciej klika.
@SIX_PATHS_OF_PAIN: na poziomie low diamentu jeśli ma się dobry scout to naprawdę można dużo osiągnąć. Ja sobie na luziku gram, próbuję kontrować to co gra przeciwnik i często się udaje.
Do tego rzucanie dropów w kilka miejsc na raz (wcale nie trzeba dużo APM do tego), ciągle staram się robić robotników i jako tako dbam o upgrade'y i jest git.
@SIX_PATHS_OF_PAIN
Nie ma szans na to by aoe osiągnęło cokolwiek w esporcie. Niestety ogólnie rtsy online kuleją i jak porównasz je do starcrafta to póki co żadna inna gra nie może się z nią równać. Dopracowanie SC pod multi procentuje, a sterowanie nie ma sobie równych

Jak widzę to zbijanie się jednostek w masę to mnie.krew zalewa


@eaxene: to jest powód dla którego nawet nie sprawdziłem w game passie za 4 zł. Obejrzałem dwie gry na tubie i stwierdziłem, że szkoda czasu. Za to SCII jest za trudny (_ )
Bo niestety w SC bardziej się liczy szybkość klikania niż decyzje.

i szkoda, że nie można uciec przed strzałami z łuków.


@SIX_PATHS_OF_PAIN: zaprzeczasz sam sobie.

Esport będzie jak będzie kasa od M$ i tłumy chętnych widzów na twitchu. Mechanika gry odgrywa tu rolę drugorzędną, przy czym moim zdaniem rezygnacja z przesadnego mikro mocno zdynamizowała rozgrywkę, a pełna różnorodność frakcji (których będzie z każdym dodatkiem przybywać) nadaje głębi rozgrywce.

#sc2 z pewnością