Wpis z mikrobloga

@Ercefet: po co ta wrogość, rozmowe ze znajomymi tez zaczynasz od "typie"? Modele byly tworzone w 3d, ale finalowo mapa byla 2d, dzieki czemu byla przejrzysta, w przeciwieństwie do h5
  • Odpowiedz
przecież wszystkie modele z herosów były robione w pełnym 3d i dopiero potem były spłaszczane, także heroski to gra 3d ale z zablokowanym widokiem kamery, więc nie widzę problemu w robieniu takiego remastera


@KornKid: to teraz ogarnij różnice między rzutem a perespektywą
  • Odpowiedz
@sqrvol: lol. H3 HOTA is perfectly balanced game, #!$%@? z tym że na prawie każdym templu gierka polega na rajdzie do expert ziemi+TP+DD a połowa skilli i z 1/3 artefaktów nie robi kompletnie nic ( ͡° ͜ʖ ͡°) że to najlepsza gierka jaka kiedykolwiek powstała to jasne, ale kurde mogliby się balansem zająć jednak trochę
  • Odpowiedz
@EmcePomidor: to znaczy o co chodzi, skoro w Diablo prawie nie ma 3D?
A wiesz co jest najzabawniejsze? Że to klasyczny Heores 3 był robiony tak jak Diablo, to znaczy prerendery 3D i rzut izometryczny. Więc jak niby Diablo robione tak jak klasyczne Herosy ma udowadniać, że fajnie by było przerobić Herosy na coś zupełnie odmiennego od Diablo?
  • Odpowiedz
@EmcePomidor: nie są 3D. To jest grafika 2D powstała z prerenderu obiektów 3D, pokazana w rzucie izometrycznym. Dokładnie tak samo wyglądało to w klasycznym Heroes 3 i w większości gier 2D powstałych w czasach tej gry. Natomiast to co masz na screenie od OP-a to normalne 3D, które nijak się ma do D2R.
To tak jakby powiedzieć, że D2R udowadnia, że grafika w której robią Diablo 4 jest super.
  • Odpowiedz
lol. H3 HOTA is perfectly balanced game, #!$%@? z tym że na prawie każdym templu gierka polega na rajdzie do expert ziemi+TP+DD a połowa skilli i z 1/3 artefaktów nie robi kompletnie nic ( ͡° ͜ʖ ͡°) że to najlepsza gierka jaka kiedykolwiek powstała to jasne, ale kurde mogliby się balansem zająć jednak trochę


@Lynxu: z jednej strony racja, z drugiej kazdą, nawet najbardziej zbalansowana gierke
  • Odpowiedz
@sadhas: tak, każda gra strategiczna polega na byciu jak najsilniejszym względem wrogów, ale w dobrej grze strategicznej sposób na uzyskanie tej przewagi jest zawsze zależny od warunków, zwłaszcza od dostosowania do przeciwnika. Jeśli jest jedna strategia czy decyzja, która jest dobra niemal zawsze, to gra jest w tym miejscu #!$%@? i nie ma co tutaj bronić patologicznego systemu rozwoju bohaterów w H3.
  • Odpowiedz
@anoysath: mi tam się bardzo podoba, mimo że sam nie lubię adaptacji 3d, to ta wygląda naprawdę mega, szkoda że to tylko render i raczej nie uda się zrobić takiej wersji :/
  • Odpowiedz