Wpis z mikrobloga

#pytanie #smarfon #samsung #nokia #wykluczonysmartfonowo

Na dniach będę zmieniał telefon - starego 8 letniego samsunga czas wreszcie odprowadzić na wieczny odpoczynek, choć ciężko będzie się rozstawać. Telefon niezniszczalny.

I tu pojawia się do mirków pytanie - bo w końcu do kogo jak nie do mirków mam je zadać, i kto jak nie mirkowie będą wiedzieć najlepiej:

- co wybrać? Moje oczekiwania dot.nowego nabytku: - koszt 600-800 zł, aparat wystarczający do robienia dokładnych zdjęć strażnikom miejskim jak mnie wkurzają, dobre mp3, GPS, internet, dobry program operacyjny do aplikacji potrzebnych do masy rzeczy zamiast papierowego notatnika [bieganie, siłownia, fiszki, dyktafon, dieta] - Z GÓRY PRZYZNAJĘ: w kwestii smartfonów jestem półgłówkiem, nie znam się kompletnie, ale już wszyscy naokoło mnie to mają i czuję się trochę wykluczony, a nie ukrywam, że fajnie byłoby mieć notatnik/przypominajkę/muzykę/aparat w jednym. Proszę o wyrozumiałość.

W związku z w/w - co polecacie? Co jest trwałe, nie zacina się i ogólne godne pochwały? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zakowskijan72: @chybaja: Dzięki, będę je sobie obczajać. Siostra pokazywała mi swojego iphona, i cholernie spodobały mi się aplikacje, jak bieganie [z wyliczeniem km i czasu], siłownia [czas, ilosc serii danego cw], do nauki, do sprawdzania wiadomosci czy Wykopu jadąc tramwajem. To masa zaoszczędzonego czasu. W Ace też to będzie? [mniej więcej oczywiście] :)
  • Odpowiedz
@nieuczulony-voohha: pomysl o lumii 620 czy 820 za ciut wiecej a na prawde nie pozalujesz bo w tej cenie masz alternatywę w postaci zamulajacego androida w postaci jakichś Samsungów galaxy ace co o kant d--y mozna je rozbic jeśli chodzi o wykonanie na nim wiecej niż jednej rzeczy na raz.
  • Odpowiedz