Wpis z mikrobloga

To od kierowcy będącego na zewnętrznej spoczywa odpowiedzialność za wypadek? Czy, all the time you have to leave a space? Zapraszam ekspertów do dyskusji...
#f1
  • 6
  • Odpowiedz
Po prostu, czy powinna być jakaś sztywna zasada regulująca wyprzedzanie?


@GeRoNiMo321: Nie, ponieważ manewry bywają różne. Dla typowych łatwo znaleźć precedens, ale nie każdy jest taki "szablonowy".
  • Odpowiedz
@GeRoNiMo321: niby fajnie jest mieć więcej wyprzedzania, więc jestem za "leave the space". Ale oczywiście wchodzi cała szara strefa pod tytułem "racing incident" - nie zawsze jest możliwość zostawić miejsce a czasami po prostu się nie uda.
Więc dochodzimy do sytuacji, gdy zasady muszą być uznaniowe, nikt z linijką nie będzie chodzić i patrzeć, czy było miejsce, czy nie. Albo kto dyktował linię bo był 10 cm z przodu.
A ostatecznie
  • Odpowiedz
@GeRoNiMo321: Czy kierowcy z automatu powinni dostawać kary za wypchnięcia, kontakt, limity toru jak to jest w SIM Racing? Moim zdaniem nie. Moim zdaniem interpretacja sędziów również jest integralną częścią tego sportu. Biorę od uwagę fakt, że ludzie popełniają błędy i interpretacja może zawierać błędy poznawcze. Jednak mimo wszystko uważam to za lepsze rozwiązanie niż "automat" egzekwowany przez komputery i kamery.

Innymi słowy. W ramach ogólnych przepisów i limitu toru to
  • Odpowiedz