Wpis z mikrobloga

Jestem studentem pierwszego roku i mam w planach założenie w przyszłości działalności gospodarczej. Mam tez kilka tysięcy wolnych oszczędności, bo większość jest na lokacie. Lepiej założyć już jakaś skromną działalności i w nią zainwestować, coś w stylu sprzedaży na allegro, czy może lepiej kupić srebro, złoto lub jakąś kryptowalutę? Myślałem też nad kupnem lasu lub działki rolnej za kilkadziesiąt tysięcy. #firma #oszczedzanie #inflacja #inwestycje #kryptowaluty #srebro #zloto #pytanie
boroniowy - Jestem studentem pierwszego roku i mam w planach założenie w przyszłości ...

źródło: comment_1634937548BlWgblx3jouAzj8wCzHTKA.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
@boroniowy: Jak chcesz prowadzić działalność to musisz mieć na te swoje produkty/usługi klientów, albo znaleźć niszę którą wypełnisz. Bez tego będziesz prowadzić walkę z innymi działalnościami, przez co wejście i utrzymanie się na rynku będzie bardzo trudne.
  • Odpowiedz
@boroniowy: zainwestuj w btc i eth po pęknieciu banka pod koniec roku/na pocz 2022. podczas kolejnego cyklu w 2025 wiec i na koniec studiów powinna być z tego fajna sumka. oczywiście nie jest to porada inwestycyjna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Działalność sprzedażowa, co chcesz sprzedawać? Najprawdopodobniej będziesz musiał mieć kasę fiskalną (koszt ponad 1000zł), do tego papierologia, koszty, rozliczanie VAT.
Weź ty sie do nauki i ogarnij sobie prace na drugim roku. Teraz możesz dawać korki w szarej strefie ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@boroniowy: Jesteś młody i całe życie przed tobą, olej boomerskie inwestycje i poryzykuj trochę. Zarobienie 100 zł na lokacie albo złocie nie zmieni twojej sytuacji finansowej

DG spoko ale musisz mieć jakiś plan
Jeśli lubisz klimaty giełdy to zapraszam na tag #kryptowaluty
Jeśli nie wiesz co zrobić to zainwestuj w siebie
  • Odpowiedz