Wpis z mikrobloga

Oddałem #iphone do naprawy gwarancyjnej w autoryzowanym serwisie #imad w Warszawie. Wymienili oni uszkodzony element jednak podczas naprawy telefon został porysowany. Zarówno tył urządzenia jak i przód zyskał głębokie widoczne od razu rysy. Serwis przyjął telefon na reklamacje naprawy i teraz próbuje u producenta wymienić jednanie tył urządzenia. Z racji tego, że od iPhone 12 zmieniły się warunki #apple wymienia tylko tylne panele urządzenia w serwisie już mi powiedzieli, że przód nie zostanie wymieniony.
Czy ktoś miał podobny problem? Co robić w sytuacji, gdy serwis podczas naprawy porysuje urządzenie?
  • 5
@bratekk: Jak porysowali telefon w serwisie i masz na to dowody (a domyślam się ze masz, skoro przyjęli telefon z tego tytułu) to domagaj się od nich doprowadzenia go do stanu sprzed naprawy. Jeśli nie są w stanie wymienić Ci ekranu na częściach producenta to powinni oddać nowy telefon