Wpis z mikrobloga

Pytałem was tu o kilka spraw technichnicznych, bo jestem jeszcze mocno zielony. Czasem na coś się głupio uprę i tak robię po swojemu. Dlatego wrzucam zdjęcie auta już po lifcie. Czytaj nowe amory przód i tył, tak samo sprężyny. Teraz czas upolować felgi z ET5. Orygilnanie jest 45. Później tylko podjechać ustawić geometrię kół po tych zabiegach. I ktoś mi przypomnij jak się nazywają te gumowe fartuchy poszerzające auto? Żeby koła nie wystawały poza obrys i info jak je montujecie do swoich pojazdów

Jak na razie to się jaram jak dziecko. Czy tego potrzebowałem. Pewnie nie. Ale mogłem.
#offroad #samochody
ImeNs - Pytałem was tu o kilka spraw technichnicznych, bo jestem jeszcze mocno zielon...

źródło: comment_1634303493Nx8ocn0wxHa6cmlmIfRtSM.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
ktoś mi przypomnij jak się nazywają te gumowe fartuchy poszerzające auto?


@ImeNs: poszerzenia? :D Np z pasa transmisyjnego, to jedna z tańszych opcji. Zwykle najpierw jest montowany taki pasek z blachy do błotnika, a później do niego pas transmisyjny, np nitami. Pasek blachy pomaga w tym że pas nie wiotczeje i nie zagina się. Jeśli pas byłby odpowiednio gruby to można byłoby bez tej blachy. Inną opcją są takie poszerzenia:
  • Odpowiedz
@ImeNs: #!$%@? na blachowkręty (możliwość korozji w miejscu wwiercenia). Widziałem kiedyś zamontowane na jakimś kleju, ale niezbyt się trzymały. Inną opcją jest montaż na klej do szyb (samochodowych rzecz jasna). Ten klej to jest mocarny #!$%@?, nie widziałem żeby puścił. Ja bym tak zrobił.
  • Odpowiedz