Wpis z mikrobloga

Psy nie żyją wiecznie, dobranoc.

"Hej-o, wszyscy tam w SyberWorld. To stary Creed Bratton, który znów do was przychodzi, z mojej pozycji kierownika ds. zapewnienia jakości w papierniczym Dunder Mifflin. Kilka spostrzeżeń na temat otaczającego mnie świata.

Jak myślicie, jaki jest najlepszy rodzaj samochodu? Według mnie, nie można pokonać motocykli. Są małe i niebezpieczne.

Wczoraj miałem wypadek samochodowy i po prostu odjechałem. Nie wyglądało to zbyt źle. Facet robił z tego wielką sprawę, ale daj spokój - psy nie żyją wiecznie.

Czasami, kiedy jestem chory lub czuję się smutny, piję ocet. Lubię wszystkie rodzaje: balsamiczny, wódkę, sok pomarańczowy, z liści

Praca w biurze jest w porządku, ale wolałbym być milionerem. [Zastanów się nad tym, to ciekawe, może też opatrz to znakiem towarowym].

Dzisiaj w moim biurze, gdzie pracuję jako dyrektor ds. zapewnienia jakości, poszliśmy na plażę z jakiegoś powodu, który nigdy nie został odpowiednio wyjaśniony. Kiedy tam byliśmy, nasz kierownik powiedział nam, żebyśmy zjedli gorące węgle. Pomyślałem, że to trochę niestosowne, więc zjadłem rybę. Następnie kobieta, której dosłownie nigdy wcześniej nie widziałem w całym moim życiu, zaczęła mówić bardzo głośno o czymś związanym z Halpertem. Powiedziałbym, że była wzburzona. Z tego, co mogłem się domyślić, na pewno była na jakichś narkotykach, może kokainie, a może 'drinkach'. Poza tym, ona jest powalająca. Przypomina mi młodą Daphne Du Maurier. Również, co było głupie zjadłem ości ryby. Powiedziałem sobie "nigdy więcej" po ostatnim razie, ale potem się odwracasz i bam, są w moich ustach. Zjadłem też 55 hot-dogów w 15 minut, co jest rekordem świata.

Wszyscy pamiętają: "Kwietniowe prysznice przynoszą majowe kwiaty". Ale nikt nie pamięta, jak to się dzieje z resztą. Co jest dla mnie bardzo frustrujące.

Przewidywania: Orioles wygrają World Series nad Pirates w siedmiu meczach.