Wpis z mikrobloga

Prawdopodobnie nadanie przesyłki w paczkomacie się niezarejestrowało. Gdybys skontaktował się na infolinie w marcu z tematem, ze nie otrzymałeś potwierdzenia nadania przesyłki, to dałoby się jeszcze coś zrobić. Na ten moment polecam reklamacje bo nikt nie będzie w paczkomacie szukał przesyłki z marca.
  • Odpowiedz
Nadałeś przesyłkę typu paczkomat/kurier, jeśli chcesz potwierdzenie statusów przesyłki, ze takowa została dostarczona mimo tego, ze zniknęła już ze śledzenia, proponowałbym się kontaktować w ten sposób inpost.pl > kontakt > formularz kontaktowy > temat kontaktu inne. Opisz dokładnie cała sytuacje, na infolinii nie udziela ci informacji na temat przesyłki ponieważ jest ona zbyt odległa w terminie. Dział pomocy powinien Ci wysłać potwierdzenia statusów.
  • Odpowiedz