Aktywne Wpisy
Aokx +216
ZenujacaDoomerka +41
Też tak często macie, że pojawiają wam się w głowie samoistnie myśli typu "rozbije głowę o sciane" albo wizualizacje nw wbijania sobie noży w nogi? Czy to tylko ja jestem dziwna
#gownowpis
#gownowpis
Dzisiaj przyszła do mnie przesyłka ze stanów (po 3 miesiącach) i oczywiście wpadła na kontrolę celną. Wszystko spoko, poza tym, że jedna z rzeczy przyszła uszkodzona.
I teraz pytanie jak to rozwiązać?
Uszkodzona rzecz to plakat, który był w takiej tekturowej tubie i ewidentnie widać, że było to otwierane - widać, że ktoś to u celnych sprawdzał i jak zwijał to uszkodził.
Chcąc złożyć reklamację na poczcie mam taki komunikat po wprowadzeniu numeru przesyłki:
"Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, iż tego rodzaju usługa nie jest usługą powszechną i operatorzy pocztowi ponoszą odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi tylko w zakresie przez siebie ustalonym, i tylko w stosunku do nadawców przesyłek nadanych w ich krajach. Wobec powyższego prosimy poinformować nadawcę, aby skontaktował się z operatorem w kraju nadania, celem wyjaśnienia sprawy."
Na tym etapie nie można pójść dalej w wypełnianiu reklamacji.
Do sprzedawcy już to zgłosiłem, ale nie wiem czy nie powinienem mimo wszystko też zrobić tego gdzieś w Polsce, bo wiadomo jak takie sprawy wyglądają i ile trwają.
Może ktoś miał podobne przygody?
#pocztapolska #clo #przesylki #kiciochpyta #usa
Nadawca (sprzedający ci towar) jest klientem przewoźnika u którego nadał przesyłkę i to on powinien reklamować i ewentualnie żądać odszkodowania. Przecież nie ty je dostaniesz.
Ty jesteś klientem tego sprzedawcy i od niego powinieneś żądać np. wymiany towaru bo dostałeś rozwalony towar.