Wpis z mikrobloga

Mam pytanie - bardzo podoba mi się BMW serii 5 F10, interesują mnie ostatnie roczniki produkcji. Ogólnie jeżdżę teraz hybrydą Lexusa, która jest bezawaryjna ale naprawdę kręci mnie to BMW ze względu na piękne nadwozie. Czy ktoś wie jak sprawuje się takie BMW? Jak z awaryjnością i serwisem? Swoje auto raczej staram się serwisować w ASO i ceny w Lexusie nie powalają z nóg.
#samochody #bmw #pytanie
  • 15
  • Odpowiedz
  • 3
@RussianBoi2 mam takie. Ostatnie miesiące produkcji serii f.
4 lata 220kkm bez awarii. A lekko u mnie nie ma. Pali od niecałych 4 do niecałych 7.

Za kilka miesięcy mam możliwości zmiany na serio G i się zastanawiam bo to tak naprawdę głębszy lifting jest i z ekonomicznego punktu widzenia jest to bez sensu
  • Odpowiedz
@bigger: A czy BMW Premium Select coś daje? Znalazłem jednego właśnie w BMW, z 10-15 tysięcy ponad cenę rynkową w najprostszej wersji ale... są 2 lata gwarancji. Nie wiem czy warto, bo martwi mnie, że jest to wersja bez skór i innych fajerwerków.
  • Odpowiedz
@sorek: O, a czemu? Bo właśnie ta, którą oglądałem to 2.0 diesel 150 KM. Obecnie jeżdżę 3.5 V6 ale naprawdę nie wykorzystuję tej mocy i w sumie bardziej mi na spalaniu zależy.
  • Odpowiedz
@RussianBoi2: Ja Ci powiem tak. Mam takiego wlasnie biedaka.

Czy jest to najmocniejsze 5er? Nie
Czy daje najwiecej radosci z jazdy? Nie.
Czy ma najbardziej dowalone wyposazenie? Nie.

Ale nie po to je kupilem. mial byc bezawaryjny, malopalacy (~60kkm / rok ) wygodny i tani w utrzymaniu przemieszczacz.
I to zadanie spelnia zajebiscie. Absolutny strzal w dziesiatke. Auto jest tak dobre ze nie wiem czy bede je niedlugo zmienial, bo nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@sorek: 2.0 klekot to bdb silnik pod względem bezawaryjności
@bigger: @RussianBoi2: premium selection to nie gwarancja tylko ubezpieczenie od firmy Wagas, dość upierdliwe w dochodzeniu (dla aso, dla Ciebie to po prostu przedłużona naprawa)
Jeżeli chodzi o podejście mechaników do przeglądów auto idących na premium: drobiazgowo i zapobiegliwie
Handlowców odpowiedzialnych za używki: na odwal się, byleby zapudrowac i sprzedać.
Każda sztukę trzeba sprawdzić przed zakupem. Teoretycznie powinna mieć co
  • Odpowiedz
@eNse: Czy sie oplaca czy nie to nie jest osobna kwestia.
Tez mialem f10 3.0 tylko przedliftowa. Moim zdaniem pali sporo wiecej niz 2.0
Drozsza w utrzymaniu. Ciezko trafic na niezajezdzony egzemplarz , bo wiekszosc to importy z beneluxow / Rzeszy z mocno nieweryfikowalna historia. Tam te auta tak konfugurowane sa kupione po to zeby pizgac kilometry

Podaz fajnych 3.0 z polskiego salonu z weryfikowalna historia i bezwypadkowoscia jest sladowa.
Gdzie
  • Odpowiedz
nie pamiętam czy to ten ale jednym takim jechałem i on robi takie bujanie przy zatrzymywaniu?


@ScaRRyMaN: a nie było tak że w 2.0 184 były problemy z głowicami lub rozrządem?
Tak dla formalności pytam, bo liczba problemów w 3.0 vs 2.0 generalnie średnio mnie obchodzi, chce wiedzieć co ten 2.0 warty i czego się spodziewać.

@bigger: mój mechanik po żonglerce samochodami został właśnei z F11 520d w biedzie i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KeepCalm: w każdym silniku bmw jest problem z rozrządem ( ͡° ͜ʖ ͡°) w sensie zbyt duże przebiegi między wymianami oleju. Polifty jednak mają z tym dużo mniejszy problem
  • Odpowiedz