Aktywne Wpisy
SzubiDubiDu +104
Z dziwnych sytuacji to wykreślili mnie z rekrutacji przez miejsce zamieszkania.
Zaprosili mnie na rozmowie, wszystko spoko. "Odezwiemy się". Potem po rozmowie faktycznie dzwonią za tydzień, po raz drugi wypytują się dokładnie o to samo, a no i mówią że jestem w dwójce wybranych kandydatów na to stanowisko. Ale oprócz tego zaczynają wypytywać się skąd jestem. Mówię zgodnie z prawdą moje miasto. Na co kobita zaczyna niedowierzać, że można dojeżdżać z tak
Zaprosili mnie na rozmowie, wszystko spoko. "Odezwiemy się". Potem po rozmowie faktycznie dzwonią za tydzień, po raz drugi wypytują się dokładnie o to samo, a no i mówią że jestem w dwójce wybranych kandydatów na to stanowisko. Ale oprócz tego zaczynają wypytywać się skąd jestem. Mówię zgodnie z prawdą moje miasto. Na co kobita zaczyna niedowierzać, że można dojeżdżać z tak
badreligion66 +259
#samochody #bmw #pytanie
4 lata 220kkm bez awarii. A lekko u mnie nie ma. Pali od niecałych 4 do niecałych 7.
Za kilka miesięcy mam możliwości zmiany na serio G i się zastanawiam bo to tak naprawdę głębszy lifting jest i z ekonomicznego punktu widzenia jest to bez sensu
E39 mu doradź. One są najlepsze!
Ostatnie prawdziwe bmw.
Ale E39 jest drugie w kolejności ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Czy jest to najmocniejsze 5er? Nie
Czy daje najwiecej radosci z jazdy? Nie.
Czy ma najbardziej dowalone wyposazenie? Nie.
Ale nie po to je kupilem. mial byc bezawaryjny, malopalacy (~60kkm / rok ) wygodny i tani w utrzymaniu przemieszczacz.
I to zadanie spelnia zajebiscie. Absolutny strzal w dziesiatke. Auto jest tak dobre ze nie wiem czy bede je niedlugo zmienial, bo nie
@bigger: @RussianBoi2: premium selection to nie gwarancja tylko ubezpieczenie od firmy Wagas, dość upierdliwe w dochodzeniu (dla aso, dla Ciebie to po prostu przedłużona naprawa)
Jeżeli chodzi o podejście mechaników do przeglądów auto idących na premium: drobiazgowo i zapobiegliwie
Handlowców odpowiedzialnych za używki: na odwal się, byleby zapudrowac i sprzedać.
Każda sztukę trzeba sprawdzić przed zakupem. Teoretycznie powinna mieć co
Nie opłaca się ni cholery pakować w 2.0 bo do pięt nie dorasta 3.0
Tez mialem f10 3.0 tylko przedliftowa. Moim zdaniem pali sporo wiecej niz 2.0
Drozsza w utrzymaniu. Ciezko trafic na niezajezdzony egzemplarz , bo wiekszosc to importy z beneluxow / Rzeszy z mocno nieweryfikowalna historia. Tam te auta tak konfugurowane sa kupione po to zeby pizgac kilometry
Podaz fajnych 3.0 z polskiego salonu z weryfikowalna historia i bezwypadkowoscia jest sladowa.
Gdzie
@ScaRRyMaN: a nie było tak że w 2.0 184 były problemy z głowicami lub rozrządem?
Tak dla formalności pytam, bo liczba problemów w 3.0 vs 2.0 generalnie średnio mnie obchodzi, chce wiedzieć co ten 2.0 warty i czego się spodziewać.
@bigger: mój mechanik po żonglerce samochodami został właśnei z F11 520d w biedzie i