Wpis z mikrobloga

Mireczki czy ktoś może mi objaśnić jak i co się u mnie #!$%@?ło.

Chciałem sobie obejrzeć #magianagosci, znalazłem na jednej stronce i podczas oglądania dostaje powiadomienie że na moim koncie została mniej niż złotówka. Myśle sobie o co chodzi w końcu mam pakiet internetu. Dzwonie więc na infolinie #tmobile z pytaniem gdzie pieniądze są #pdk i dostaje informacje że korzystałem z usług premium a jedyne co robiłem to oglądałem program. Może mi ktoś objaśnić jak to się stało że hajs wyparował mimo braku aktywności w postaci słania smsów czy dzwonienia? Każde wyskakujące okienko od razu zamykałem, więc serio nie rozumiem jak to się staneło (°°

#pytanie #pytaniedoeksperta
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PanEpileptyk: Pierwszy krok - zablokować wszystkie usługi premium, drugi krok - spróbuj napisać prośbę o reklamacje/zwrot kosztów za usługi, na które nie wyrażałeś zgody. Z doświadczenia wiem, że T-Mobile bez problemu umarza takie płatności ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz
@SheenaT T-Mobile nie umarza bez problemu takich płatności, mało tego, jak wszyscy złodziejscy operatorzy za wszelką cenę próbuje uniemożliwić zwrot kosztów. Jak to robi?
- odsyłając do tego, kto pobrał opłatę
- odmawiając ujawnienia kto pobrał opłatę.

Należy ich nie tylko straszyć UOKIK, ale zgłaszać. Niech im odwalają kary to się gnoje kiedyś oduczą.
Btw. dziś zablokujesz wszystkie usługi premium, a za rok te #!$%@? wprowadzą kolejne, pod inną nazwą i
  • Odpowiedz
@Bordomir: mnie tam bez problemu umarzali ( ͡° ͜ʖ ͡°) (a właściwie dawało rabat na następny cykl rozliczeniowy w wysokości kwoty straconej na direct biling)
ale podkreślam, to tylko moje doświadczenia

A co do zgłaszania do UOKIK - zgadzam się, że warto, a nawet trzeba
  • Odpowiedz