Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +12
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
#antykapitalizm #bekazlewactwa #heheszki #4konserwy #konfederacja
@Logan00: brzmi jak jakieś zaproszenie do sextingu :V
@Gwendeith: Ale wiesz, że anarchoprymitywizm to pierwszy krok do faszyzmu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Inna sprawa, ze na sesje styliści wybierają ubrania które są pożyczone od różnych firm/butików, a nie ze goście przychodzą w swoich ciuchach XD
Jakoś tak dziwnie się składa, że zawsze gdy ktoś mówi o podwyżce podatku dla tych mitycznych miliarderów, to kończy się to na opodatkowaniu 'bogaczy' 4000 netto miesięcznie.
@shuukre: W takim razie czemu nie
@shuukre: To jest polityk. Ona żyje z mówienia takich rzeczy. To była bardzo biedna dziewczyna, która zaczynała jako barmanka. Pracowała bardzo wytrwale 'na kolanach' u jakiegoś bogatego polityka partii demokratycznej, a ten w nagrodę wystawił ją w wyborach. Teraz może do woli ssać z państwowego i zbijać kasę na naiwniakach.
W Polsce przecież wygląda to tak samo. Najgłośniej o kolejnych