Aktywne Wpisy

diabeu255 +20
Ktoś w pracy podkrada mi z mojej szafki sól.
Robi to często bo opakowanie znika w szybkim tempie i mnie już to trochę #!$%@? bo niedawno kupiłem nowe.
Czego do tej soli dosypać by oduczyć delikwenta sięgania po nieswoje? Myślałem o proszku do prania ale chętnie zobaczę inne propozycje.
#pracbaza #zlodzieje #zemsta
Robi to często bo opakowanie znika w szybkim tempie i mnie już to trochę #!$%@? bo niedawno kupiłem nowe.
Czego do tej soli dosypać by oduczyć delikwenta sięgania po nieswoje? Myślałem o proszku do prania ale chętnie zobaczę inne propozycje.
#pracbaza #zlodzieje #zemsta

JEST-SUPER +20
Powiedźcie mi, czy ja przesadzam, czy mój różowy pasek. Różowy ma jutro urodziny. Jesteśmy ze sobą jakieś 9 miesięcy. Wczoraj podczas rozmowy któryś już raz coś tam mówiła o zaręczynach, a ja rzuciłem, że mam alergię na te jej finalizowanie związku. No i się obraziła. Do końca dnia się do mnie nie odzywała (pomimo, że ją przeprosiłem i zagadywałem na różne sposoby). Jak ją odwiozłem, to nawet się nie pożegnała, nic nie




NO ELO MIRASKY. Mam pytanie odnośnie C++ - zamierzam stworzyć sobie pewne... Ułatwienie i chciałem tworzyć nowe zmienne/tablice za pomocą klasy Variable. W klasie tej znalazłyby się 3 podstawowe rzeczy, czyli tworzenie, czyszczenie i usuwanie. Nie wiem jak zacząć, za to myślałem o czymś w stylu:
#define CREATEVARIABLEINT(name, type) type name
W efekcie czego mógłbym zrobić taki myk:
CREATEVARIABLEINT(TEST, int);
I to by zadziałało. Ale jak to zrobić trochę lepiej i bardziej zaawansowanym sposobem?
template
Variable Create(Variable type, Variable name) {
// coś?
}
w taki sposób?
Variable.Create(dupa, int); // dupa - nazwa nowej zmiennej
Variable.Create(liczba, int); // czyli jakaś liczba
void main() {
liczba = 90;
while(dupa != liczba) {
printf("%d", dupa);
}
return;
}
#undef nazwaI JECHANA. #heheszki
int i = 0?
Variable_Create(test = 0, int);Da rzecz jasna 0. Ale potem bym mógł ją równie łatwo usunąć, czyli:
Variable_Delete(test);Musisz zdefiniować:
- konstruktor, do inicjalizacji zmiennej opakowanej
- operator przypisania dla konkretnego opakowanego obiektu
- operator konwersji na typ opakowanego obiektu
- operator << i >> dla strumieni
void)